کد خبر : 1508812 | 11 اسفند 1396 ساعت 17:12 | 84.1K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: عصبانی ام چون بارسا مساوی کرد

رئال مادرید فرصت نزدیک تر شدن به بارسلونا را در این هفته از دست داد و در عوض فاصله اش با آبی اناری ها به 15 افزایش یافت.

زیدان: عصبانی ام چون بارسا مساوی کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال سه شنبه شب با یک گل مغلوب اسپانیول شد و بارسلونا هم شب گذشته در زمین لاس پالماس به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 دست پیدا نکرد. رئال در صورت پیروزی می توانست فاصله با بلوگرانا را به 12 کاهش دهد.

 

 

1286539

 

 

زیدان در مورد شانس قهرمانی تیمش در لالیگا گفت:« من هنوز هم می گویم که در لالیگا شانس داریم و چیزی غیرممکن نیست. البته که کار، بسیار دشوار است. پس از بازی با اسپانیول گفتم که عصبانی هستم و حالا عصبانی ترم، چون بارسا شب گذشته مساوی کرد و ما می توانستیم با پیروزی بر اسپانیول فاصله را کاهش دهیم.

فوتبال همین است و به شما می گویم که تا روز آخر مبارزه خواهیم کرد. در حال حاضر هدف ما این است که به ریتم مناسب در بازی خودمان برسیم و در کسب پیروزی ها تداوم داشته باشیم. چه کسی فکر می کرد فاصله بارسا با اتلتیکو به 5 امتیاز کاهش یابد؟ من همیشه گفته ام که کار قهرمانی در لالیگا برای بارسا تمام شده نیست.»

 

عصبانیت ایسکو از تعویض:« ایسکو هر زمان که در زمین بوده، نهایت تلاش خودش را کرده و چیزی کم نگذاشته است. اینکه می گویند او کم کاری می کند را اصلا قبول ندارم؛ ولی عصبانیت او از تعویض شدن، یک مساله کاملا طبیعی است.»

 

دیدگاه‌ها