کد خبر : 1509082 | 12 اسفند 1396 ساعت 17:02 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار ایکر مقدس در پورتو

ایکر کاسیاس، اسطوره باشگاه رئال مادرید که دو سال و نیم است برای پورتو بازی می کند، در پایان فصل از این باشگاه پرتغالی جدا خواهد شد.

پایان کار ایکر مقدس در پورتو

به گزارش "ورزش سه"، کاسیاس سال 2015 به پورتو پیوست و در حال حاضر بیشترین دستمزد را در این باشگاه دریافت می کند. او امسال در مقطعی نیمکت نشین شد؛ ولی به تازگی دوباره به ترکیب اصلی پورتو بازگشته و شب گذشته نقش مهمی در پیروزی 2-1 تیمش برابر اسپورتینگ لیسبون ایفا کرد.

 

 

1287329

 

 

قرارداد کاسیاس در انتهای فصل به اتمام می رسد و مدیر ارتباطات این باشگاه امروز در مصاحبه با آبولا تایید کرد که قرارداد این بازیکن تمدید نخواهد شد.

او در همین رابطه گفت:« بنا به دلایلی نامشخص، باشگاه در چند سال اخیر پول زیادی هزینه کرده؛ در حالی که شرایط اقتصادی فعلی باشگاه حکم می کند که از میزان هزینه ها کم کنیم و تعادل را به خزانه باشگاه بازگردانیم. برای مثال قرارداد کاسیاس هزینه زیادی به ما تحمیل کرد و باشگاه تمایلی برای تمدید آن ندارد. او در پایان فصل از پورتو جدا خواهد شد.»

 

کاسیاس در اولین فصل حضورش 40 بازی و فصل قبل 43 بازی برای پورتو انجام داد. در این فصل نیز او 21 بار برای آبی پوشان به میدان رفته است.

دیدگاه‌ها