کد خبر : 1509210 | 13 اسفند 1396 ساعت 10:59 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

یورش با توپخانه آقا کریم به رقیب دیرینه

المپیاکوس- پاناتینایکوس؛ جنگ گلادیاتورها بدون تماشاچی

دومین دربی مهم جهان از دید رسانه های معتبر امروز به میزبانی ورزشگاه خانگی و خالی از تماشاچی المپیاکوس برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، همواره رویارویی تیم های المپیاکوس با پاناتینایکوس حساسیت ها و در عین حال جذابیت های خاص خود را دارد، جدالی که در انتخاب مهمترین و حساس ترین دربی های مهم جهان جایگاه دوم یا سوم را به خود اختصاص داده تا برتری در آن از اهمیت فوق العاده ای برای طرفداران این دو تیم برخوردار باشد.

 

1287494


جنگ گلادیاتورهای یونان امروز اما در شرایطی برگزار می شود که تماشاچی حق ورود به ورزشگاه را نخواهد داشت چون کمیته انضباطی فدراسیون یونان باشگاه المپیاکوس را به دلیل رفتار تماشاگرانش در بازی با پانیونیوس یک جلسه از حضور در سکوها محروم کرد تا دربی حساس یونان این بار بدون حضور طرفداران برگزار شود، تصمیمی که به مذاق طرفداران سرخ و سفیدها خوش نیامد و با واکنش آنها روبرو شد.


روزنامه SPORT DAY امروز نوشت:« کانون هواداران المپیاکوس با حمایت سران باشگاه امروز تصمیم دارد تعداد 20 تا 30 هزار هواداری که اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند بیرون ورزشگاه دور هم جمع کند تا آنها با تشویق های خود از بیرون کارایساکی از المپیاکوس برابر رقیب دیرینه حمایت کنند. اقدامی که با تعبیه پرده های نمایش بزرگ در بیرون ورزشگاه این امکان را به طرفداران می دهد که همچون داخل ورزشگاه تیم شان را حمایت کنند».

 

1287493


در این گیرو دار روزنامه GAVROS که روزنامه داخلی باشگاه المپیاکوس نیز محسوب می شود امروز روی جلد خود را اختصاص به تصویر کریم انصاری فرد گلزن اول باشگاه و مدعی اصلی آقای گلی داد و نوشت این بازیکن نقشه های زیادی برای گلزنی در دربی بزرگ یونان دارد به خصوص که سرمربی تیم ملی ایران را به عنوان اندک تماشاگر حاضر در ورزشگاه روی سکوهای ویژه می بیند.

دیدگاه‌ها