کد خبر : 1509424 | 13 اسفند 1396 ساعت 20:43 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

مسی و رویای نزدیک هت تریک در سه گانه

با پیروزی امروز بارسا برابر اتلتیکو، تقریبا می توان کار قهرمانی این تیم در لالیگا را تمام شده دانست.

مسی و رویای نزدیک هت تریک در سه گانه

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امشب در شرایطی به مصاف اتلتیکو رفت که با کسب پیروزی می توانست فاصله با این تیم را به 8 امتیاز افزایش دهد. در سوی دیگر روخی بلانکوس می توانستند با پیروزی در نوکمپ فاصله را به 2 امتیاز کاهش دهند اما در نهایت سیمئونه مثل همیشه در نوکمپ ناکام ماند و گریزمان اوج گرفته هم اسیر مدافعان بارسا شد.

 

 

1287679

 

 

گل از روی ضربه کاشته مسی در نیمه اول، برای پیروزی آبی اناری ها کفایت می کرد. به این ترتیب و با توجه به تساوی 1-1 بارسا برابر اتلتیکو در بازی رفت، حالا حتی در صورت مساوی شدن امتیازت این دو تیم در انتهای فصل، بازهم بارسا به حکم برتری در بازی های مستقیم، قهرمان خواهد شد.

 

بارسا اکثر بازی های بزرگ خود در ادامه فصل از جمله بازی با رئال را در نوکمپ پیش رو دارد ولی اتلتیکو باید به برنابئو برود تا دربی مادرید را برابر رئال برگزار کند. بسیار بعید است که با این روند، بارسا در نهایت قهرمانی را از دست بدهد.

 

آبی اناری ها در کوپا دل ری نیز به فینال رسیده اند و اوایل بهار باید با سویا دیدار کنند. در لیگ قهرمانان اما بارسا پس از تساوی 1-1 بازی رفت در زمین چلسی، هفته بعد باید در نوکمپ به مصاف این تیم لندنی برود و با یک تساوی بدون گل هم صعود خواهد کرد تا رویای هت تریک در سه گانه بلوگرانا زنده تر از همیشه باشد.

 

در حال حاضر به نظر می رسد که کار دشوار بارسا در لیگ قهرمانان خواهد بود جایی که تیم هایی چون رئال، بایرن و سیتی می توانند تهدیدی کاملا جدی بر سر راه سه گانه مسی و یارانش باشند.

دیدگاه‌ها