کد خبر : 1509433 | 13 اسفند 1396 ساعت 21:34 | 90K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری بارسا بر روخی بلانکوس

والورده: وای اگر مسی در اتلتیکو مادرید بود!

بارسلونا در دیداری حساس و سرنوشت ساز موفق شد به لطف تک گل مسی اتلتیکو را مغلوب کند.

والورده: وای اگر مسی در اتلتیکو مادرید بود!

به گزارش "ورزش سه" تک گل مسی در نیمه اول کافی بود تا بارسا به یک سه امتیاز شیرین دست پیدا کرده و فاصله خود با اتلتیکو را به 8 امتیاز افزایش دهد.

 

 

1287691

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در مورد بازی گفت:« به تیمم افتخار می کنم. آنها مردانه جنگیدند و در مسابقه ای به این حساسی به خوبی جواب دادند. همه چیز طبق نقشه از پیش تعیین شده پیش رفت و برنامه های من کاملا در زمین پیاده شدند.

گلزنی به اتلتیکو کار ساده ای نیست چرا که آنها مدافعان سرسختی دارند. در نیمه دوم طبیعی بود که به خاطر تقویم دشوار هفته گذشته، از لحظ بدنی دچار افت محسوسی بشویم ولی در نهایت با وجود سختی زیادی که اتلتیکو به ما تحمیل کرد، موفق به حفظ برد شدیم. در نیمه دوم زجر کشیدیم و این طبیعی بود؛ چون پیروزی بر اتلتیکو بدون عذاب و سختی کشیدن ممکن نیست.»

 

 

1287669

 

 

والورده ادامه داد:« بازی مهمی را بردیم ولی قهرمانی ما قطعی نیست؛ هرچند که قدم بزرگی محسوب می شود. در هر صورت شانس قهرمانی وقتی فاصله با تیم دوم 8 امتیاز است، بسیار بیشتر از زمانی است که فاصله شما به دو امتیاز کاهش یافته است.»

 

مسی:« مثل مسی در دنیا وجود ندارد. واقعا نمی دانم اگر او بازیکن اتلتیکو بود، چه اتفاقی می افتاد. حتی دوست ندارم تصورش را هم بکنم.»

 

 

دیدگاه‌ها