کد خبر : 1509825 | 15 اسفند 1396 ساعت 11:42 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

از کسی که به جلیقه نجات هواپیما رحم نمی کند، چه انتظاری دارید؟!

حمله تند پیشکسوت کشتی به عباس جدیدی

پیشکسوت کشتی ایران گفت: اگر واقعا عباس جدیدی کاربلد است که به کشتی بیاید و ببنیم عملکرد او چگونه خواهد بود.

حمله تند پیشکسوت کشتی به عباس جدیدی 

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که اکثر اهالی کشتی از رسول خادم و موضعی که گرفته، حمایت می کنند و حتی خیلی از آنها بعد از رییس فدراسیون کشتی استعفای خود را اعلام کرده اند، عباس جدیدی تنها منتقد جدی خادم محسوب می شود.


جدیدی که بعد از پایان دوران حضورش در شورای شهر قصد داشت با رسول خادم در انتخابات فدراسیون کشتی رقابت کند، مورد استقبال جامعه کشتی قرار نگرفت. او که سال ها از کشتی به دلیل حضور در شورای شهر دور بوده، در روزهای اخیر نیز چند بار به انتقاد از مواضع رسول خادم و دلایل استعفایش پرداخته است.


ابراهیم جوادی، پیشکسوت کشتی ایران و عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد با انتقاد از اظهارات عباس جدیدی به "ورزش سه" اظهار داشت: مسلم است اهالی کشتی از رسول خادم حمایت می کنند چون او در سال های اخیر عمر خود را فدای کشتی کرده و اقدامات موثری انجام داده است. فقط در این میان یک نفر با چشم بسته و به خاطر منافع شخصی خودش انتقاد می کند. اگر واقعا عباس جدیدی کاربلد است که به کشتی بیاید و ببنیم که عملکرد او چگونه خواهد بود. 


وی افزود: جدیدی همیشه قصد داشته برای فدراسیون و خادم حاشیه درست کند. رسول خادم هم عضو شورای شهر بود؛ اما کسی یک بار شنید که او تخلفی کرده باشد یا کار غیرمعقولی از او سر زده باشد؟ اما این آقا به خاطر همین کارهای عجیب و غریب خود معروف است. یادمان نرفته که آن عکس عجیب را بالای سر زنده یاد پورحیدری گرفت و در میان مردم سوژه شد. 


پیشکسوت کشتی در ادامه با لحن تندتری به اظهارات جدیدی انتقاد کرد: آقای جدیدی! نیازی نیست ما درباره سابقه ات بگوییم. همه شما را می شناسند؟ کسی که به جلیقه نجات هواپیما رحم نمی کند، می خواهید به رسول خادم و کشتی رحم کند؟ از دوپینگت بگوییم یا کارهای عجیبی که در شورای شهر کردی؟ مگر می شود همه به اشتباه از خادم حمایت کنند و فقط همین یک نفر درست بگوید؟ 


جوادی در پایان درباره احتمال بازگشت خادم گفت: اگر قرار بود خادم با این اوضاع برگردد که اصلا استعفا نمی داد. باید یکسری مسائل تغییر کند وگرنه نه تنها او، بلکه ما هم دیگر حاضر به ادامه نیستیم.

دیدگاه‌ها