کد خبر : 1510449 | 18 اسفند 1396 ساعت 14:13 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن و مربی ماه لیگ برتر معرفی شدند

کریس هیوتن، سرمربی برایتون اند هوو آلبیون و محمد صلاح، مهاجم لیورپول موفق شدند عنوان مربی و بازیکن برتر ماه لیگ برتر را از آن خود کنند.

بازیکن و مربی ماه لیگ برتر معرفی شدند

به گزارش "ورزش سه"، در ماه فوریه، سرمربی برایتون با نمایش‌ها و نتایج بسیار خوبی که کسب کرد، توانست عنوان بهترین مربی را از آن خود کند. آنها در این ماه توانستند در خانه مقابل وستهام و سوانسی به پیروزی برسند و مقابل استوک سیتی نیز به تساوی برسند.

 

 

1288734

 

 

سرمربی 59 ساله 121 بازی در لیگ برتر انجام داده و سابقه حضور روی نیمکت‌ تیم‌های نیوکاسل و نوریچ را در کارنامه اش دارد. او به اولین مربی برایتون تبدیل شد که در اولین فصل حضورش در این تیم، توانسته عنوان بهترین مربی ماه را از آن خود کند.

او پس از دریافت این عنوان گفت:" دستاورد فوق العاده ای برای باشگاه است و مطمئنا بازیکنان تاثیر بسیاری در عملکرد خوب ما در این مدت داشته اند، هر چند که می‌دانیم که خیلی کارها باید انجام شود. من کادر فنی و کادر پزشکی فوق العاده ای نیز در کنارم دارم. از خیلی ها ممنونم ولی بازیکنان نقش اساسی در این دستاورد داشته اند."

هیوتن بالاتر از خاوی گارسیا، یورگن کلوپ، پوچتینو و واگنر موفق به دریافت این عنوان شد.

 

1288735

 

 

 

همچنین محمد صلاح، ستاره این روزهای لیورپول نیز به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر معرفی شد. او برای دومین بار در این فصل توانسته این عنوان را از آن خود کند. او در این ماه، 4 گل زد و 2 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد تا این عنوان را از آن خود کند. او پس از بردن عنوان بهترین بازیکن ماه گفت:" هم‌تیمی ها و مربی کارم را راحت تر کرده اند. خیلی لذت بخش است که بار دیگر این عنوان را کسب کرده ام زیرا عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر، عنوان ارزشمندی است. همیشه سعی می‌کنم تیمم را به 3 امتیاز برسانم و در جایگاه بهتری قرار دهم".

صلاح بالاتر از آگوئرو، دمبله، گروس، هازارد، ماری و شکیری این عنوان را از آن خود کرد.

دیدگاه‌ها