کد خبر : 1511012 | 20 اسفند 1396 ساعت 17:54 | 79.6K بازدید | 0 دیدگاه

رویانیان و تلاشی که بالاخره نتیجه داد

محمد رویانیان در زمان مدیریت باشگاه پرسپولیس یکی از اقداماتی که صورت داد، تشکیل شرکت پیشکسوتان بود.

رویانیان و تلاشی که بالاخره نتیجه داد

به گزارش "ورزش سه"، محمد رویانیان، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس که در زمان مدیریت خود در این تیم با حواشی زیادی همراه بود، در کنار تمام جنجال‌هایی که شکل داده بود، یکی از اقدامات مناسبی که صورت داد تشکیل شرکتی به نام پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس بود.


رویانیان که قصد داشت در آن مقطع پیشکسوتان پرتعداد باشگاه را با خود همراه کند، با تشکیل این شرکت به دنبال برآورده کردن برخی نیازهای آنها و البته رویاهای بزرگی بود که به دلیل پایان یافتن عمر مدیریتش به آنها دست نیافت. یکی از مسائلی که گفته می‌شد در پس تاسیس این شرکت رویانیان به دنبال دستیابی به آن است خرید سهام باشگاه از طریق حضور با این شرکت و همکاری و مشارکت پیشکسوتان است. هرچند با منتفی شدن فعلی واگذاری این باشگاه این مساله هیچگاه تحقق نیافت.


رویانیان امروز به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت پیشکسوتان یکی از حاضران در این مراسم بود و به شدت نیز مورد توجه قرار گرفت، هرچند دوری او از فوتبال و مسائل مربوط به آن باعث شده تا هیچکس شاهد کری‌های همیشگی او نباشد. با این حال نزدیک شدن به فوتبال از او چهره ای ویژه و صاحب نظر در این مساله ساخته است و باید دید در آینده با شرکت پیشکسوتان پرسپولیس چه اهدافی را دنبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها