کد خبر : 1511087 | 21 اسفند 1396 ساعت 09:14 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

همکاری کی‌روش، دایی و تاج برای محیط زیست سالم؛

جدیت سرمربی تیم ملی در لحظات فراغت ! (عکس)

در حین حضور و همکاری کارلوس کی روش در مراسم درخت‌کاری دیروز اتفاق جالب توجهی رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، آئین درختکاری ظهر روز یکشنبه در محل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا برگزار شد و چهره های سرشناسی در این مراسم حضور پیدا کردند.


این آئین ارزشمند با حضور میهمانان مختلف و سخنرانی چهره هایی نظیر یاسر هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی آغاز شد و پس از گرفتن عکس های یادگاری، کارلوس کی روش، علی دایی، مهدی تاج و سایر چهره های حاضر در این مراسم برای درخت کاری به محوطه باز باشگاه سایپا رفتند.


اما نکته جالبی در حین این مراسم اتفاق افتاد که نشان از جدیت سرمربی پرتغالی تیم ملی داشت. کی روش در حین مراسم درخت کاری و در شرایطی که شلوغی و ازدحام زیادی در اطراف او وجود داشت و مدام با درخواست های علاقمندانش برای گرفتن عکس یادگاری روبرو می شد، با پیامی که از سوی آرین قاسمی مترجم تیم ملی برای او آورده شد، ناگهان به همان سرمربی جدی تبدیل شد که پیشتر نیز بارها او را در این حالت دیده بودیم.


کی روش پس از پیامی که توسط آرین قاسمی در زمین شیب دار و ناهمواری که برای کاشت درخت انتخاب شده بود، خوانده شد، عینک خود را از زنجیری که به گردنش آویخته بود، برداشت تا با دقت بیشتری موضوع پیش آمده را بررسی کند.


قضیه از این قرار بود که خللی در برنامه ریزی کمپ رزرو شده تیم ملی برای بازی دوستانه مقابل ترکیه در این کشور ایجاد شده بود و کی روش بلافاصله این موضوع را در همان شرایط با مهدی تاج در میان گذاشت.


حضور بهمن حسین پور معاون تشریفات ریاست جمهوری که یکی از میهمانان مراسم بود، سبب شد تا مشکل ایجاد شده خیلی زود بررسی شود و حسین پور نیز که از موضوع مشکل پیش آمده کم و بیش آگاه بود، پس از صحبتی که با مهدی تاج ریاست فدارسیون فوتبال داشت به او گفت که پیش تر این موضوع را از او پیگیری کرده است.


این مسئله درنهایت برای چند دقیقه مراسم را تحت الشعاع خود قرار داد و بار دیگر شلوغی و ازدحامی که وجود داشت، پررنگ تر از موضوعی شد که برای چند دقیقه مکالمه های سطحی را به یکی از بحث های پر اهمیت برای کارلوس کی روش تبدیل کرده بود و در ادامه نیز ترک محل درخت کاری توسط کی روش، دایی و تاج و حضور آنها در دفتر مدیرعامل باشگاه سایپا پایان بخش یک ظهر غیرعادی و خبرساز در باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا بود.

 

1289468

دیدگاه‌ها