کد خبر : 1512034 | 25 اسفند 1396 ساعت 12:36 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

یاران صادقیان میهمان قعرنشین سوپر لیگ

دو تیم عثمانلی اسپور و کارابوک اسپور ظهر امروز در ورزشگاه عثمانلی آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه "، شاگردان عرفان بوز پس از  کسب نتایج ضعیف، هفته گذشته توانستند با پیروزی در مقابل تیم بورسا اسپور ، اولین پیروزی خود را در نیم فصل دوم کسب کنند . آن ها این هفته میهمان تیم قعرنشین سوپر لیگ هستند و می خواهند با پیروزی در این دیدار دبل کنند .


در مقابل تیم کارابوک اسپور این فصل شرایط بحرانی در لیگ دارد . این تیم به کارخانه  ذوب آهن کارابوک وابسته بوده و بحران مالی ایجاد شده در این شرکت باعث شده است که این باشگاه در هزینه های خود صرفه جویی کند و با خرید بازیکنان جوان و ارزان تر ترکیه ای این فصل را آغاز کند. این سیاست باعث شد که تیم کارابوک ستارگان خود را از دست بدهد . آن ها از ابتدا فصل قعرنشین لیگ شدند . کارابوک این فصل عملکرد بسیار ضعیفی در لیگ داشت . آن ها در 25 هفته گذشته تنها 12 امتیاز کسب کرده اند و اولین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول ترکیه هستند . با این اوصاف به احتمال زیاد عثمانلی اسپور می تواند این تیم را شکست بدهد .


پیام صادقیان ، هافبک خلاق تیم عثمانلی اسپور در 4 بازی گذشته در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و در این بازی نیز انتظار می رود که در ترکیب اصلی حضور داشته باشد .


رائول روسسکو، رحیم لاوال ، موسی چائران  و اوزر حورماجیاز عثمانلی و در مقابل مائوریسیو آلکسه ، اولفار اسکولاسون ، لوییس ایبانز  از کارابوک اسپور  غایبان این دیدار هستند .

 

ترکیب احتمالی :

 

1290392

دیدگاه‌ها