کد خبر : 1514327 | 11 فروردين 1397 ساعت 17:23 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

میرجوان: امیدوارم گلم خوش‌یمن باشد

سپیدرود اولین برد خارج از خانه را به دست می‌آورد

عماد میرجوان می‌گوید امیدوارم گلزنی‌ام در سال جدید برای سپیدرود خوش‌یمن باشد و بتوانیم اولین پیروزی خارج از خانه‌مان را در این فصل کسب کنیم.

سپیدرود اولین برد خارج از خانه را به دست می‌آورد

به گزارش "ورزش سه"، میرجوان مهاجم سپیدرود شکست پارس جنوبی را خوش‌یمن می‌داند و می‌گوید: مدت‌هاست گلزنی نکرده‌ام اما در نتیجه‌گیری تیم سپیدرود بی‌تاثیر نبودم و حداقل 4 پاس گل و پنالتی برای تیم خلق کرده‌ام اما این پیروزی آن هم در شروع سال جدید شیرین خاص خودش را داشت. امیدوارم این شیرینی زیرزبان تیم سپیدرود و هوادارانش مزه کند و خوش‌یمنی این گل و پیروزی مقابل پارس جنوبی موجب شود تا ما اولین پیروزی خارج از خانه‌مان را در این فصل تجربه کنیم.


مهاجم سپیدرود شرایط این روزهای تیمش را مناسب توصیف می‌کند و می‌گوید: تیم سپیدرود بعد از حضور آقای کریمی در این تیم به یک باره متحول شد و مقابل تیم‌هایی مثل سپاهان، سایپا و ... تیم‌های قدرتمند لیگ‌برتر خوب نتیجه گرفته‌است. ما در دیدارهای خانگی‌مان بسیار خوب نتیجه می‌گیریم و نمی‌دانم چطور در بازی های خارج از خانه موفق نبودیم.


او ادامه می‌دهد: مطمئنا با هدف پیروزی به اصفهان سفر خواهیم کرد و در آن بازی ذوب‌آهن را شکست خواهیم داد. ما با درایت علی آقا خودمان را از انتهای جدول جدا کردیم و به نظرم ما تا روز آخر فصل اگر همین روند را ادامه دهیم می توانیم به میانه جدول برسیم و بهترین رتبه را برای هواداران رشت به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها