کد خبر : 1514891 | 14 فروردين 1397 ساعت 17:30 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی: جنتر مربی فوق العاده‌ای است

تجربه کار با مربی ایرانی از زبان پسر سرعت

رضا قاسمی که این روزها تمرینات خود را با مربی آمریکایی در کیش دنبال می کند حالا از تجربه با این مربی صاحب نام می گوید.

تجربه کار با مربی ایرانی از زبان پسر سرعت

به گزارش "ورزش سه" پس از امضای قرارداد همکاری " بردلی جنتری" مربی آمریکایی دوهای سرعت با فدراسیون دو و میدانی، اردوی آماده سازی دوندگان سرعت ایران برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا در جزیره کیش آغاز شد.علی خدیور، رضا قاسمی و سجاد هاشمی آهنگری دوندگانی هستند که برنامه های تمرینی خود را زیر نظر این مربی در جزیره پیگیری میکنند.

 

رضا قاسمی، دونده سرعتی کشورمان در خصوص حضور در اردوی تدارکاتی جزیره کیش زیر نظر جنتری می گوید: « پس از اینکه برنامه های تمرینی ام را از مربی سابقمم می گرفتم به تنهایی تمرین می کردم و شرایط مطلوبی را هم پشت سر نگذاشتم. از مصدومیت در فینال مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا گرفته تا برنامه های ناتمام تمرینی، شرایطی بود که در این مدت تجربه کردم. پس از آمدن بردلی جنتری به جزیره کیش و حضور من در این اردوی آماده سازی، احساس می کنم برنامه هایم با نظم و قاعده پیش می رود. البته شرایط حاکم دراردو کاملا مناسب و هدفمند است و مشکل خاصی ندارم. مصدومیتم هم برطرف شده و در حال تمرین با دیگر دوندگان هستم.»

 

نخستین دونده مدال آور دوهای سرعت ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با اشاره به برنامه های پیش روی تا بازی های آسیایی جاکارتا گفت: «تا حدود یک ماه تمریناتم را در جزیره پیگیری می کنم و با هماهنگی مربی ام در مرحله اول مسابقات لیگ طلایی حضور نخواهم یافت. پس از پایان تمرینات در کیش به تهران می آیم  تا در مرحله دوم مسابقات حاضر شوم. البته تقاضا دارم تا فدراسیون مکان برگزاری مسابقات لیگ طلایی را تغییر بدهد، چرا که تهران محل مناسبی برای مسابقه و ثبت رکورد دوهای سرعت نیست.  بی صبرانه منتظر آغاز بازی های آسیایی جاکارتا هستم و دوست دارم با کسب مدال در این مسابقات، افتخاراتم را تکمیل کنم. من در دوره پیش در بازی های آسیایی اینچئون به عنوان پنجمی دوی 100متر رسیدم و تمام مدال های آسیایی را در کارنامه ام دارم.  حاضرم همه را بدهم و مدال بازی ها را بگیرم.»

 

دونده سرعتی ایران در خصوص خصوصیات مربی آمریکایی افزود: « جنتری مربی جدی و با اخلاقی است. او در تمرینات با جدیت تمام برنامه هایش را پیگیری می کند و با تشویق کردن و انگیزه دادان به ما نیز روحیه می دهد. البته حضور علی خدیور و سجاد هاشمی به کیفیت اردو افزوده و رقابت با برترین های سرعت بی شک کمک زیادی به پیشرفت هم می کند. جای دارد از فدراسیون دو و میدانی هم به واسطه توجه به دوهای سرعت و جذب یک مربی با تجربه قدردانی کنم. امیدوارم نتیجه مطلوبی در بازی های آسیایی حاصل شود تا پاسخ زحمات مسئولین را هم بدهم.»

 

دیدگاه‌ها