کد خبر : 1515529 | 17 فروردين 1397 ساعت 17:54 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

امامی‌فر: بازیکنان برای پیراهن سپیدرود ارزش بگذارند

مربی سپیدرود رشت معتقد است تیمش به دلیل تمرین در زمین چمن مصنوعی، برای بازی در زمین چمن طبیعی به مشکل می‌خورد و به همین خاطر عملکرد بازیکنان تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

امامی‌فر: بازیکنان برای پیراهن سپیدرود ارزش بگذارند

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و سپیدرود در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، فردا (شنبه) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند. علی‌رضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: هدف ما کسب نتیجه خوب در بازی است. از جذب بازیکنانی که در این فصل ذوب‌آهن انجام داده مشخص است که تیم خوبی دارند. سپیدرود اولین سالی است که به لیگ برتر آمده و به دنبال بقا در لیگ است تا تشکیلاتش را شکل دهد. ما مشکلی که در رشت داریم نداشتن زمین چمن طبیعی است. این مشکل در حال برطرف شدن است. مشکل نداشتن چمن روی بازی بازیکنان تاثیر دارد. فردا سعی داریم بازی هوشمندانه‌ای به نمایش بگذاریم و امتیاز کسب کنیم. امیدواریم این اتفاق بیفتد. بازیکنان می‌دانند باید برای لباسی که می‌پوشند ارزش قائل باشند. امیدواریم با امتیاز به رشت برگردیم و در دو بازی آینده در رشت نتایج خوبی کسب کنیم. خوشبختانه محرومیت علی کریمی تمام شده و می‌توانیم از او روی نیمکت سپیدرود استفاده کنیم.


او افزود: تنها محروم ما در این دیدار قربان‌زاده است. مهدوی و قربانی هم مصدومان ما در این دیدار هستند.


مربی سپیدرود ادامه داد: با توجه به تعطیلی که بوده یک ماه است که در چمن مصنوعی تمرین می‌کنیم. همانطور که بقیه تیم‌ها روی چمن مصنوعی به مشکل می‌خورند ما هم در چمن طبیعی به مشکل می‌خوریم. ذوب‌آهن به دنبال تثبیت خودش در جدول رده‌بندی است. در بازی‌های آینده همه برای تثبیت تیم‌شان می‌جنگند و حضور علی کریمی می‌تواند در این راه ما را کمک کند.


امامی‌فر خاطرنشان کرد: بازی‌های ذوب‌آهن در لیگ با آسیا متفاوت است. دست قلعه‌نویی در لیگ بازتر است. ما باتوجه به پتانسیل‌مان باید تلاش کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.


امامی‌فر درباره وضعیت مالی باشگاه سپیدرود گفت: خبری از وضعیت قراردادهای مالی بازیکنان ندارم. باشگاه چند مالک عوض کرده و شرایط مالی بازیکنان مبهم است و بین ۳۵ تا ۴۰ درصد از پول بازیکنان پرداخت شده است.


مربی سپیدرود رشت با اشاره به دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر خاطرنشان کرد: پنج‌شنبه باید مقابل تراکتور بازی کنیم و این آسیب به ما می‌زند. به خاطر مشکلات مالی با اتوبوس به اصفهان آمدیم و این موضوع موجب خستگی بازیکنان خواهد شد.

دیدگاه‌ها