کد خبر : 1516268 | 20 فروردين 1397 ساعت 15:36 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

رسول برنگردد؛ بنی تمیم سرپرست فدراسیون می شود

فرصت دوباره برای بازگرداندن خادم به کشتی

مجمع فدراسیون کشتی فرصت دوباره ای را برای بازگشت رییس مستعفی به این فدراسیون تعیین کرد.

فرصت دوباره برای بازگرداندن خادم به کشتی

به گزارش "ورزش سه"، دومین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی امروز برای تعیین تکلیف نهایی استعفای رسول خادم و بازگشت یا عدم بازگشت او با حضور محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش در آکادمی ملی المپیک تشکیل شد.


در حالی که رسول خادم در این مجمع حاضر نبود، اعضا بار دیگر مخالفت خود را با استعفای او اعلام کردند. اعضای مجمع در نامه ای به وزیر ورزش به رسول خادم تکلیف کردند که به فدراسیون برگردد و نام گزینه ای برای سرپرستی مطرح نشد.


با این حال محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش که بارها در طول مجمع از بلاتکلیفی ادامه دار کشتی انتقاد کرد، در پایان نتیجه جلسه امروز را اینطور تشریح کرد: «به احترام نظر مجمع فدراسیون کشتی تا روز یکشنبه ۲۶ فروردین منتظر بازگشت رسول خواهیم بود و انشاالله آقای خادم بازگردد. چنانچه ایشان حضور پیدا نکرد، مطابق نظر مجمع بنی تمیم قانونا به عنوان سرپرست فدراسیون از وزارت ورزش حکم خواهد گرفت و کشتی از بلاتکلیفی خارج می شود و سرپرست ضمن اداره امور کشتی بلافاصله مقدمات برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی را مهیا می کند. امشب به خادم زنگ می زنم و امیدوارم آقای خادم به احترام نظر مجمع بازگردد و کارش را شروع کند و ورزش کشور از حضورشان بهره ببرد.»


حمید بنی تمیم که حالا نامش به عنوان گزینه احتمالی سرپرستی فدراسیون مطرح شده، در این باره می گوید: « امروز تمام اعضای مجمع متفق‌القول خادم را مکلف به بازگشت به فدراسیون کردند و امیدواریم این اتفاق هر چه سریعتر رخ دهد. امیدواریم این اتفاق هر چه سریعتر رخ دهد از طرفی در اساسنامه به صراحت اعلام شده است که نایب رئیس در صورت غیاب رئیس فدراسیون تا سه ماه می‌تواند وظایف او را انجام داد.»


باید دید با توجه به مهلت 6 روزه جدید و بلاتکلیفی فدراسیون که بیش از 40 روز به طول انجامیده، رسول خادم حاضر به بازگشت می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها