کد خبر : 1516272 | 20 فروردين 1397 ساعت 16:04 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

عزتی: بیرانوند به دنبال طلبش است و حق دارد

کاپیتان نفت معتقد است در گذشته همه بازیکنان آرزو داشتند در نفت بازی کنند اما حالا برخی از مسئولان وضعیتی را به وجود آورده‌اند که تیم را به نابودی می‌کشاند.

عزتی: بیرانوند به دنبال طلبش است و حق دارد

به گزارش " ورزش سه " علیرضا عزتی کاپیتان تیم نفت تهران در خصوص حواشی به وجود آمده حول محور این باشگاه به خبرنگار ما گفت : ببینید اگر بخواهم در رابطه با شرایط کلی باشگاه توضیح بدهم ؛ تا به اینجای فصل ، سه مالک سر کار آمده‌اند که دو مالک قبلی بدهی‌های مالیاتی و بدهی ورزشگاه تختی را پرداخت نکردند . ولی آقای دکتر فردوس این کار را انجام داده است. حتی بنده برای اطلاع از صحت این کار به نماینده قانونی وزارت هم زنگ زدم که ایشان هم این موضوع را تایید کردند. فقط من نمی‌دانم که چرا تیم را به نام مالک جدید نمی‌زنند ؟ ما از ابتدا اصلا شرایط خوبی نداشتیم که آقای فردوس آمدند و برای تیم هزینه کردند . وزارت نفت هم با دیدن این حقیقت ، باید به مالکان جدید کمک کند و دست آن‌ها را بگیرد .

 

عزتی در خصوص حواشی به وجود آمده در تمرین امروز تیمش بیان کرد : شایعه‌ای به وجود آمد که ما تمرین نکردیم . اما این قضیه دروغ بود و ما تمرینات خود را انجام دادیم . بیرانوند هم حق دارد و برای این تیم زحمت کشیده است و طلبش را می‌خواهد . من فقط نمی‌دانم با وجود این وضعیت چرا هیچ کسی جوابگوی ما نیست . امیدوارم این حواشی زودتر جمع بشود و همه به اهداف خود برسند .

 

وی در ادامه شرایط تیمش در ادامه لیگ را سخت دانست و بیان کرد : ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که به لیگ یک سقوط نکنیم . نه فقط ما ، بلکه بقیه تیم‌ها هم تلاش و کوشش دو چندان دارند . ما در این فصل خیلی اذیت شدیم و شش بار مربی عوض کردیم . ان‌شاالله تیم را در لیگ نگه می‌داریم تا ببینیم در آینده چه می‌شود .
 


کاپیتان نفت در ادامه خاطرنشان کرد : بعد از پرسپولیس و استقلال همه آرزو داشتند در نفت باشند. در این تیم ثبات و آرامش خوبی وجود داشت . شما اگر نگاه کنید بازیکنان موثر تیم‌های بالای جدول همگی از تیم ما به آن جا رفتند . علیرضا بیرانوند ، وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا در پرسپولیس ، مهدی شیری در پیکان و رضاوند ، دانشگر و رضا علیاری در سایپا ، همگی محصول نفت تهران هستند. من فقط نمی‌دانم چه کسی در به وجود آمدن این روزهای نفت مقصر است . بنده سال قبل با توجه به عشقی که به باشگاه داشتم ، 350 میلیون از قراردادم را بخشیدم . اما همان را هم به من ندادند .


عزتی در آخر گفت : ما امسال در مجموع 30 درصد دریافتی داشتیم . هر مالک ده درصد به ما پرداخت کرد . اما پول دو سال اخیر ما هنوز مانده و پرداخت نشده است .

دیدگاه‌ها