کد خبر : 1516595 | 22 فروردين 1397 ساعت 02:51 | 67.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: به داور گفتم گل ما درست بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا، از تصمیمات داور اسپانیایی دیدار امشب تیمش مقابل لیورپول ابراز ناراحتی کرد.

گواردیولا: به داور گفتم گل ما درست بود

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که در دیدار رفت 3-0 مغلوب لیورپول شده بود، در دیدار امشب هم 2-1 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. البته آبی ها در این دیدار ابتدا با یک گل پیش افتادند و داور یک گل صحیح آنها را در دقایق پایانی نیمه اول به اشتباه نپذیرفت. این تصمیم با اعتراض شدید گواردیولا در بین دو نیمه همراه بود و همین مسئله به اخراج او انجامید. در نهایت سیتی در نیمه دوم دو گل خورد و از رسیدن به نیمه نهایی چمپیونزلیگ بازماند.

 

او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" من گفتم وقتی توپ به لروی سانه رسید، آفساید نبود و گل سالم بود. به همین خاطر او من را اخراج کرد.

 

اگر بازی 2-0 می شد، شرایط متفاوت پیش می رفت.  شرایط متفاوت بود اگر گل صلاح در آنفیلد آفساید اعلام می شد. شرایط متفاوت بود اگر گل گابریل ژسوس در آنفیلد آفساید اعلام نمی شد.

 

 

1294899

 

 

در این رقابت ها، تیم ها خیلی نزدیک به هم هستند و تاثیر تصمیمات داوری خیلی زیاد است. ما فصل بعد قوی تر به این رقابت ها برمی گردیم. تبریک زیاد به لیورپول. امیدوارم آنها نماینده خوبی برای انگلیس در نیمه نهایی باشند.

در لحظات مهم، تصمیمات درست گرفته نشد. داور فرد ویژه ای است. او دوست دارد متفاوت باشد. هر بار که همه یک چیز را می بینند، او تصمیم دیگری می گیرد. ما 10 ماه فوق العاده داشتیم. ما باید برای 6 دیدار باقی مانده از نظر ذهنی ریکاوری کنیم. 10 ماه روند پیروزی های ما استثنایی بود. ما باید بازی به بازی همه چیز را آنالیز کنیم."

دیدگاه‌ها