کد خبر : 1516596 | 22 فروردين 1397 ساعت 03:07 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: صعود به نیمه نهایی حق لیورپول بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که تیمش در دیدار امشب مقابل منچسترسیتی بهترین بازی اش را ارائه نداد اما تاکید کرد که صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ، حق شاگردانش بود.

کلوپ:  صعود به نیمه نهایی حق لیورپول بود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپولی ها که در دیدار رفت 3-0 به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب خیلی زود دروازه شان را باز شده دیدند. آنها در دقایق پایانی نیمه اول یک گل دیگر دریافت کردند اما داور به اشتباه آن را نپذیرفت.

اما در نیمه دوم محمد صلاح و روبرتو فیرمینو توانستند دو بار دروازه سیتی را باز کنند تا قرمزها با برتری 5-1 در مجموع دو دیدار راهی مرحله بعد شود. کلوپ معتقد است که شاگردانش در این دیدار بی نقص نبودند اما از شخصیت و جنگندگی لازم برای کسب نتیجه برخوردار بودند.

 

1294932

 

او به خبرنگاران گفت:" دیدار امشب، دیدار دشواری بود؛ به ویژه با شروعی که داشتیم. ما یک گل فوق العاده را داخل سینی به آنها تقدیم کردیم. من انتظار چنین چیزی را داشتم اما واکنشی که پس از آن داشتیم را دوست داشتم. سیتی به هر ریسکی که می توانست، دست زد. ما به کمی شانس و یک آرایش دفاعی منظم نیاز داشتیم. صادقانه بگویم بین دو نیمه خیلی راضی نبودم.

گواردیولا هر ریسکی می توانست انجام داد. این تصمیم او بود و درست هم بود. آنها می توانستند در نیمه اول به گل های دوم و سوم برسند اما 100 درصد واضح بود که اگر ما صاحب توپ می شدیم، می توانستیم فرصت ایجاد کنیم.

آخرین موقعیت نیمه اول، نشان داد که ما چطور می توانیم ضدحمله بزنیم و چطور توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. مسئله بی نقص بودن نیست، مسئله نتیجه است؛ موضوع شخصیت، ذهنیت درست و جنگندگی برای رسیدن به نتیجه. ما خوب دفاع کردیم. این بهترین بازی ما نبود اما در نهایت شایسته صعود بودیم."

دیدگاه‌ها