کد خبر : 1516642 | 22 فروردين 1397 ساعت 11:31 | 70.3K بازدید | 0 دیدگاه

دومین حذف سیتی با تصمیمات متئو لاهوز

این داور اسپانیایی دشمن گواردیولاست؟

باز هم تصمیمات متئو لاهوز اسپانیایی باعث حذف منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا شد.

این داور اسپانیایی دشمن گواردیولاست؟

به گزارش "ورزش سه"، وقتی یوفا نام متئو لاهوز را به عنوان داور دیدار برگشت تیم های منچسترسیتی و لیورپول در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد، بسیاری به یاد قضاوت او در دیدار رفت سیتی و موناکو در فصل قبل لیگ قهرمانان افتادند. هرچند سیتی در آن دیدار 5-3 به پیروزی رسید اما سه گلی که تیم فرانسوی به ثمر رساند کمک کرد تا این تیم در نهایت راهی مرحله بعد رقابت ها شود؛ اتفاقی که گواردیولا معتقد بود با یک تصمیم درست می توانست رخ ندهد.

در آن دیدار زمانی که بازی با تساوی 1-1 در جریان بود، سرخیو آگوئرو در یک موقعیت خوب با دنیل سوباشیچ، دروازه بان موناکو، تک به تک شد و زمانی که قصد دریبل کردن او را داشت، توسط سوباشیچ سرنگون شد اما داور به جای اعلام پنالتی و اخراج دروازه بان موناکو، به آگوئرو کارت زرد نشان داد. گواردیولا بعدا اعلام کرد که اگر داور در این صحنه تصمیم درست می گرفت، سرنوشت تیم صعود کننده به شکل دیگری رقم می خورد.

 

1294998

 

1295001

 

1294999

 

 

اگر آن تصمیم لاهوز موافقان و مخالفانی داشت، اشتباه او در مردود اعلام کردن گل سالم لروی سانه جای هیچ دفاعی نداشت. سیتی که باید شکست 3-0 دیدار رفت را جبران می کرد، با زدن گل اول در دقیقه 2 کاملا امیدوار شد و اگر گل لروی سانه در دقیقه 42 پذیرفته می شد، شاگردان گواردیولا کاملا به بازگشت امیدوار می شدند. اما در حالی که توپ با برخورد به جیمز میلنر به سانه رسیده بود، داور آفساید اعلام کرد و گل را نپذیرفت.

این تصمیم به اندازه ای گواردیولا را عصبانی کرد که او بعد از سوت پایان نیمه اول به سمت لاهوز رفت و با حرکات دست، به تندی با او صحبت کرد و داور هم در ابتدای نیمه دوم او را از کنار زمین اخراج کرد تا سرمربی سیتی نیمه دوم را از روی سکوها تماشا کند.

البته این پایان کار نبود و گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پایانی بازی لاهوز را به "تلاش برای گرفتن تصمیمات متفاوت" و خودنمایی متهم کرد؛ صحبت هایی که می تواند به جریمه و محرومیت او منجر شود. هرچند مسئله مهم برای پپ رساندن تیمش به جمع چهار تیم پایان لیگ قهرمانان بود که برای دومین فصل پیاپی در رسیدن به آن ناکام ماند.

 

1295002

 

1295003

 

1295000

دیدگاه‌ها