کد خبر : 1516739 | 22 فروردين 1397 ساعت 16:35 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

باید برابر ذوب آهن به پیروزی برسیم

عاشوری: دیدار با پارس در روز بد ما بود

هافبک فولاد می گوید دیدار برابر پارس جنوبی در روز بد این تیم برگزار شد و به همین دلیل آنها نتوانستند در این دیدار به برتری برسند.

عاشوری: دیدار با پارس در روز بد ما بود

به گزارش "ورزش سه"، نوید عاشوری درباره دیدار اخیر فولادی ها گفت: ما اگر می‌توانستیم پارس جنوبی را شکست دهیم وضعیت‌مان خیلی بهتر می‌شد و احتمال کسب سهمیه‌مان افزایش پیدا می‌کرد. اکنون با نتیجه تساوی مقابل پارس ناامید نیستیم و ما به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم و سه امتیاز آن بازی را به دست بیاوریم.


او ادامه داد: ما سفر خوبی به جم نداشتیم و با یکی، دو تاخیر به این شهر رسیدیم. ضمن آنکه آنها در زمین خودشان بازی می‌کردند و خب بالطبع شرایط بازی همه به نفع آنها بود و در طرف دیگر ما در روز بدمان قرار داشتیم. البته یک امتیاز از پارس آن هم در ورزشگاه خانگی نتیجه بدی نیست. 


وی درباره گلزنی خود در بازی های لیگ گفت: خیلی به گل زدن فکر نمی‌کنم، به اینکه عملکردم خوب باشد فکر می‌کنم و مهم نتیجه گرفتن فولاد است.


عاشوری درباره شانس کسب سهمیه آسیایی گفت: باتوجه به نتایجی که در هفته‌های گذشته کسب کردیم شانس‌مان برای کسب سهمیه خیلی کم شد اما فوتبال است و اتفاقات عجیب و غریبی که در آن همیشه رخ می‌دهد. البته ما مقابل تیمی این هفته بازی می‌کنیم که خود یکی از گزینه‌های اصلی کسب این عنوان است و باید ببینیم این بازی چطور رقم خواهد خورد و بعد از آن چه خواهد شد. 


او درباره حریف بعدی این تیم گفت: درست است که ذوب‌آهن مدعی کسب سهمیه است و خیلی‌ها نیم نگاهی به این بازی دارند اما فولاد فقط برای خودش بازی می‌کند و ما نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی داریم و می‌خواهیم 3 امتیاز این بازی و بازی‌های دیگر را نیز کسب کنیم.

دیدگاه‌ها