کد خبر : 1516792 | 22 فروردين 1397 ساعت 18:48 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

امسال بدشانسی های زیادی داشتیم

شادکام: روند صعودی صنعت آغاز شد

مهاجم صنعت می گوید ما به جز سپاهان دو بازی سخت با استقلال‌خوزستان و تراکتورسازی داریم که شرایط خوبی در جدول ندارند و همین کار ما را در آینده سخت کرده است.

شادکام: روند صعودی صنعت آغاز شد

به گزارش "ورزش سه"، محمد شادکام در رابطه با دیدار پیش روی آبادانی ها برابر سپاهان گفت: دیدار با سپاهان یک بازی سخت است و آنها در زمین خودشان بازی می‌کنند. آنها مطمئنا با تمام قدرت به مصاف ما می‌آیند تا نتایج بد هفته‌های گذشته‌شان را جبران کنند و خودشان را از انتهای جدول جدا کنند. باید خیلی باهوش و با تفکر مقابل آنها بازی کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی از تیم سپاهان بگیریم. 


او درباره شرایط تیم گفت: صنعت امسال بدشانسی‌های زیادی داشت اما چند وقتی است علی‌الخصوص یکی، دو بازی اخیر باعث شد تا روند صعودی داشته باشیم. البته با توجه به نتایج خوبی که به دست آوردیم تغییرات آنچنانی در جدول نداشتیم اما نسبت به فصل گذشته ثابت کردیم که تیم خوبی داریم. مطمئنا با موفقیت در سپاهان مهر تایید خوبی بر این موضوع خواهیم زد.


مهاجم آبادانی ها درباره ادامه بازی های تیم گفت: ما به جز سپاهان دو بازی سخت با استقلال‌خوزستان و تراکتورسازی داریم که شرایط خوبی در جدول ندارند و همین کار ما را در آینده سخت کرده است. امیدوارم با نتیجه‌ای خوب بتوانیم از سد تک‌تک آنها گذر کنیم و فصل را به خوبی پایان دهیم.


شادکام درباره عدم گلزنی خود در بازی های اخیر گفت: من با تغییر پستی که کادرفنی برایم در نظر گرفت یک خط عقب‌تر رفتم و از شرایط گلزنی دور شدم. امیدوارم در سال جدید بتوانم هم گل بزنم و خاطره‌ای خوب در زندگی‌ام بجا بگذارم.

دیدگاه‌ها