کد خبر : 1517031 | 23 فروردين 1397 ساعت 18:45 | 167.3K بازدید | 0 دیدگاه

سنگربان سابق یوونتوس

جای بوفون بودم، صورت داور را خرد می کردم

استفانو تاکونی، گلر سابق یوونتوس، به شدت نسبت به اتفاقات بازی شب گذشته رئال-یووه عصبانی است.

جای بوفون بودم، صورت داور را خرد می کردم

به گزارش "ورزش سه"، تاکونی بین سال های 1983 تا 1992، نزدیک به 250 بازی برای یوونتوس انجام داد و اکنون به عنوان کارشناس فوتبال فعالیت می کند.

 

بازی شب گذشته رئال و یوونتوس بسیار جنجالی شد و تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی به سود رئال در دقیقه 93، خشم یوونتوسی ها را برانگیخت. با همان پنالتی که رونالدو به گل تبدیلش کرد، رئال با وجود شکست 1-3 راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد.

پس از اعلام پنالتی، بوفون به دلیل اعتراضات شدیدش به داور از زمین بازی اخراج شد و پس از بازی نیز بین ستاره های دو تیم، درگیری لفظی شدیدی در گرفت.

 

 

1295487

 

 

تاکونی در مورد پنالتی اعلام شده بر علیه یوونتوس گفت:« من اگر جای بوفون بودم و آخرین سال فوتبالم را پشت سر می گذاشتم، صورت داور را خرد می کردم. بازی دیشب می توانست بهترین پایان را برای فوتبال بوفون رقم بزند و یوونتوس را در مسیر فینال قرار دهد. داور نمی تواند و نباید آن صحنه را در دقیقه 93، پنالتی اعلام می کرد.

من تقصیرات را به گردن کولینا می اندازم. رئیس کمیته داوران باید هر دو یا سه سال عوض شود؛ چون پست حساسی است. کولینا ضد یوونتوس است و تصمیماتش علیه ماست. حالا یووه روی لیگ و کوپا ایتالیا متمرکزتر خواهد شد و شک ندارم که هر دو را فتح می کند.»

 

دیدگاه‌ها