کد خبر : 1517092 | 24 فروردين 1397 ساعت 17:04 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی جواب پنالتی؛

سپاهان یک – نفت آبادان یک؛ حسرت در اصفهان

نیمه اول این دیدار جذاب با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سپاهان یک – نفت آبادان یک؛ حسرت در اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی ها در روزی که فرصت های زیادی برای شکست نفت آبادان داشتند اسیر فرصت سوزی شدند و نتوانستند به برتری دست پیدا کنند. شاگردان ابراهیم زاده البته یک مرتبه از حریف خود پیش افتادند اما تیم کمالوند به بازی برگشت تا در نهایت نتیجه تلاش های بازیکنان سپاهان و نفت آبادان تساوی یک بر یک باشد.

 

هفته بیست و هشتم/ ساعت 16
استادیوم: نقش جهان اصفهان / تعداد تماشاگر: هفت هزار نفر
داور: بیژن حیدری – محمدرضا منصوری – مهدی الوندی – جواد رحیم زاده ناظر: حسین خانبان

 

ترکیب سپاهان:


ابراهیم عالمه، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، حسن جعفری، سعید آقایی، علی کریمی، حامد بحیرایی(71 رضا دهقانی)، مهرداد محمدی(61 مسعود حسن زاده)، جلال‌الدین علی‌محمدی، ساسان انصاری و مهدی شریفی
منصور ابراهیم زاده

 

ترکیب نفت آبادان:


سوشا مکانی، سزار دوسانتوس، مرتضی اسدی، حسین ساکی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، محمدزبیر نیک‌نفس، محمدامین درویشی (74 طالب ریکانی)، حامد پاکدل (62 رضا جبیره)، جاسم کرار و لوسیانو پریرا
فراز کمالوند

 

کارت زرد:

 

آگوستو سزار (20)
کرار جاسم (21)

سیاوش یزدانی (30)

حامد پاکدل (55)

سوشا مکانی (62)

لوسیانو پریرا (73)

حسین ساکی (88)

باتیستا(93)

 

شرح نیمه اول:


سپاهان به دنبال گل از ابتدای بازی بود و بازی را تهاجمی آغاز کرد و توانست با یک ضربه پنالتی خیلی زود به گل دست پیدا کند اما این برتری خیلی دوام نیاورد. شاگردان کمالوند بعد از دریافت گل تیم برتر زمین شدند و نزدیک به 10 دقیقه تیم سپاهان را تحت فشار قرار دادند و در نهایت با یک ضربه پنالتی بازی را به تساوی کشاندند. بعد از نتیجه تساوی سپاهان باز هم به سمت دروازه حریف حمله کرد اما نیمه اول با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

سپاهان در نیمه دوم 45 دقیقه تیم برتر زمین بود و تقریبا نبرد یک گله ای را شاهد بودیم اما تمامی تلاش های سپاهان به در بسته خورد تا این تیم در نهایت در خانه به تساوی یک بر یک دست پیدا کند.

 

شرح گل ها:


سپاهان یک – نفت آبادان صفر( دقیقه 8 ساسان انصاری): انصاری ضربه پنالتی را به سمت راست دروازه سوشا مکانی زد و توانست گل اول مسابقه را به ثمر برساند.

 

1295594

 

سپاهان یک نفت آبادان یک( 31 کرار جاسم): ضربه پنالتی کرار جاسم بر خلاف جهت حرکت عالمه وارد دروازه شد تا نتیجه به تساوی برسد.

 

بهترین بازیکن:


ساسان انصاری در خط حمله سپاهان یک پنالتی گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. انصاری در دیگر دقایق بازی حضور پر رنگی در خط حمله داشت و در چند مرحله موقعیت های خوبی برای دیگر بازیکنان ساخت تا بهترین بازیکن زمین باشد. مگنو باتیستا در میان بازیکنان نفت آبادان روز بسیار خوبی داشت و اگر این بازیکن در زمین نبود شاید سپاهانی ها می توانستند برنده زمین باشد.

اتفاق ویژه:


سپاهانی ها 29 امتیازی شدند تا همچنان خط سقوط را در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات احساس کنند. کار سپاهان وقتی سخت تر می شود که دو دیدار باقی مانده این تیم برابر استقلال خوزستان و استقلال تهران است و باید در دو دیدار حساس و دشوار به میدان برود.


 

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 7: حرکت بازیکنان سپاهان از سمت راست با ضربه ساسان انصاری همراه شد که این ضربه به دست باتیستا برخورد کرد و داور مسابقه اعلام پنالتی کرد.

دقیقه 26: اشتباه خط دفاعی سپاهان باعث شد تا شیمبا در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما ضربه مهاجم برزیلی با اختلاف اندکی به بیرون رفت.
دقیقه 38: حرکت ترکیبی بازیکنان سپاهان پشت محوطه جریمه به علی محمدی رسید اما ضربه خوب این بازیکن را سوشا مکانی مهار کرد.
دقیقه 44: یک و دوی جعفری و انصاری باعث شد تا ساسان در یک موقعیت خوب قرار بگیرد اما ضربه پای چپ انصاری به بیرون رفت.

دقیقه 54: سانتر خوب ساسان انصاری با پای چپ بعد از حرکت انفرادی ساسان انصاری با ضربه سر کریمی همراه شد اما این ضربه با اختلاف اندکی به اوت رفت.

دقیقه 60: حرکت ترکیبی خوب بازیکنان سپاهان از سمت چپ با سانتر آقایی همراه شد اما شریفی در محوطه 6 قدم نتوانست این موقعیت فوق العاده را به گل تبدیل کند و ضربه با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

64: علی کریمی ضربه ایستگاهی به دست آمده برای سپاهان را از فاصله دور به صورت مستقیم زد اما توپ با اختلاف اندکی به اوت رفت.

دقیقه 80: ضربه محکم مهدی شریفی روی یک ضربه ایستگاهی که دقیقا روی خط محوطه جریمه اتفاق افتاده بود با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

دقیقه 81: یک موقعیت خوب دیگر برای سپاهان با سانتر جعفری ایجاد شد اما ضربه سر دهقانی با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

دقیقه 84: یک ضربه خوب دیگر در یک رفت و برگشت نصیب بازیکنان سپاهان شد اما ضربه زرد پوشان با اختلاف اندکی به اوت رفت.

دقیقه 88: حرکت خوب علی محمدی با یک پاس مناسب همراه شد اما ضربه کریمی قبل از ورود به دروازه به بازیکنان نفت آبادان برخورد کرد و این توپ راهی کرنر شد.

 

 

حاشیه:


سیاوش یزدانی با دریافت کارت زرد دیدار حساس سپاهان برابر استقلال خوزستان را از دست داد.

سوشا مکانی با وجود دریافت کارت زرد از داور مسابقه به دلیل تعلل در شروع مسابقه همچنان به وقت کشی خود ادامه می دهد و هواداران سپاهان نیز با سوت های خود به این موضوع معترض هستند.

 

دیدگاه‌ها