کد خبر : 1517331 | 25 فروردين 1397 ساعت 10:50 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی تاتنهام - منچسترسیتی

دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی، حساس ترین دیدار امروز لیگ برتر را در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار می کنند.

پیش بازی تاتنهام - منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که با 84 امتیاز صدرنشین لیگ است، در 6 بازی باقی مانده تنها به 2 پیروزی نیاز دارد تا جام قهرمانی لیگ برتر را بالا ببرد. آنها پس از 5 پیروزی پیاپی در لیگ برتر، هفته گذشته مقابل منچستریونایتد متحمل شکست شدند. به علاوه در چمپیونزلیگ نیز دو شکست مقابل لیورپول کسب کرده و نتوانستند راهی نیمه نهایی چمپیونزلیگ شوند. از همین رو، روحیه ضعیفی سیتی را فرا گرفته، هر چند که پپ تلاش می‌کند تیمش را دوباره به روند خوب بازگرداند.

 

 

1282493

 

 

سیتی که امشب انگیزه زیادی برای پیروزی دارد، باید به مصاف تاتنهام رده چهارمی برود. اسپرز در هر 6 بازی اخیرش در لیگ برتر به پیروزی رسیده و در فرم بسیار خوبی قرار دارد. همچنین آنها توانسته اند فاصله قابل توجهی با چلسی در رده چهارم جدول ایجاد کنند و بسیار بعید است که چلسی بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. با این حال تاتنهام انگیزه بالایی برای کسب نتیجه مقابل سیتی دارد و با توجه به نتایج پیشین دو تیم، انتظار می‌رود سیتی کار دشواری پیش رو داشته باشد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای تاتنهام، 2 پیروزی برای منچسترسیتی و 1 تساوی به دست آمده است. وینکس، واکر و دنی رز غایبین سیتی هستند و آگوئرو و مندی به علت مصدومیت و فرناندینیو به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1295779

دیدگاه‌ها