کد خبر : 1517466 | 26 فروردين 1397 ساعت 01:06 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام 1-3 سیتی: عکس آبی ها روی جام

منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه 3-1 تاتنهام را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر نزدیک تر شد.

تاتنهام 1-3 سیتی: عکس آبی ها روی جام

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که هفته گذشته با شکست در دیدار منچستر، فرصت قطعی کردن قهرمانی شان در آن دیدار را از دست دادند، امشب توانستند تاتنهام را از پیش رو بردارند و یک گام به قهرمانی نزدیک تر شوند.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که لروی سانه در دقیقه 4 دروازه تاتنهام را باز کند اما ضربه تماشایی او به تیر دروازه برخورد کرد.

برتری سیتی در مالکیت توپ ادامه داشت اما بازیکنان این تیم نمی توانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند. بازی به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 22، گابریل ژسوس توانست قفل دروازه لوریس را باز کند. روی پاس عالی ونسان کمپانی به پشت مدافعان تاتنهام بود که ژسوس با لوریس تک به تک شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1295946

 

بازیکنان میزبان هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که در دقیقه 25 گل دوم را دریافت کردند. خطای لوریس روی استرلینگ را داور به اشتباه داخل محوطه جریمه تشخیص داد و یک ضربه پنالتی نصیب سیتی شد. ایلکای گوندوگان پشت ضربه ایستاد و حساب کار را 2-0 کرد.

 

1295943

 

بازیکنان تاتنهام که دیگر چیزی برای ازدست دادن نداشتند، پیش کشیدند اما نزدیک بود که سیتی در دقیقه 33 به گل سوم برسد اما لوریس مانع از گلزنی داوید سیلوا شد.

حملات تاتنهام در دقایق پایانی نیمه اول شدت گرفت و سرانجام در دقیقه 42، یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی یک پاس عمقی بود که اریکسن با یک ضربه نوک پا ابتدا توپ را به بازیکن حریف کوبید اما توپ برگشتی به خودش برخورد کرد و وارد دروازه شد. به این ترتیب نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود سیتی به پایان رسید.

 

1295948

 

نیمه دوم را تاتنهام بهتر آغاز کرد و در  دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست از آن استفاده کند. در ادامه سیتی نمایش بهتری داشت و می توانست در دقیقه 63 توسط گابریل ژسوس به گل سوم برسد اما لوریس باز هم ناجی دروازه تیمش شد.

اما تلاش بازیکنان منچسترسیتی برای رسیدن به گل سوم سرانجام در دقیقه 73 به ثمر نشست. روی یک ضربه کرنر بود که توپ روی تعلل مدافعان تاتنهام به ژسوس رسید. ضربه او را لوریس برگشت داد اما توپ برگشتی را استرلینگ به راحتی وارد دروازه کرد.

یک دقیقه بعد سیتی می توانست به گل چهارم برسد اما حضور به موقع داوینسون سانچس مانع از گلزنی استرلینگ شد. در دقایق پایانی تلاش بازیکنان تاتنهام برای جبران گل های خورده ثمری نداشت و بازی با نتیجه 3-1 به سود سیتی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها