کد خبر : 1517470 | 26 فروردين 1397 ساعت 01:11 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

توقف بی موقع اینتر در خانه آتالانتا

اینتر در دیداری خارج از خانه مقابل آتالانتا با نتیجه 0-0 متوقف شد و فرصت صعود به رتبه سوم جدول سری آ را از دست داد.

توقف بی موقع اینتر در خانه آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی که هفته گذشته مقابل تورینو با یک گل مغلوب شده بودند، در دیدار امشب هم نتوانستند دروازه آتالانتا را باز کنند و دو امتیاز ارزشمند دیگر را از دست دادند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا توپ و میدان را در اختیار داشت. در دقیقه 5 و روی یک پاس در عمق عالی، گومز می توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت. برتری بازیکنان آتالانتا ادامه داشت و بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت خوب دیگر روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

 

1295952

 

در ادامه بازیکنان اینتر تا اندازه ای پیش کشیدند اما در دقیقه 19 باز هم این تیم میزبان بود که می توانست به گل برسد ولی واکنش تماشایی سمیر هاندانوویچ، مانع از گلزنی بارو شد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم آتالانتا شروع بهتری داشت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 50 به گل برسند اما این بار هم با خوش شانسی بازیکنان اینتر، توپ از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

در ادامه بازی تا اندازه ای از تب و تاب افتاد اما در دقایق پایانی این اینتری ها بودند که نمایش هجومی تری داشتند و حتی می توانستند به گل برسند اما موقعیت های آنها نیز تبدیل به گل نشد و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها