کد خبر : 1519351 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 20:53 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی‌فر: امسال نایب‌قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست

هافبک باتجربه تیم ذوب آهن معتقد است پیروز شدن در کورس نایب قهرمانی برای این تیم دستاوردی در حد و اندازه قهرمانی لیگ است.

حدادی‌فر: امسال نایب‌قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر پس از پیروزی ذوب آهن مقابل پرسپولیس گفت: باد و طوفان اجازه نمی داد هر دو تیم روی زمین به خوبی بازی کنند. بازی خیلی پرفشاری بود و خدا را شکر می کنم که توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و این سه امتیاز خیلی حساس را به دست آوریم. از شایستگی پرسپولیس نمی توان گذشت و خیلی خوب فوتبال بازی کردند اما فکر می کنم ما بهتر از موقعیت ها استفاده کردیم و برنده شدیم.

 

حدادی فر افزود: خیلی سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم خدا در هفته آخر هم به ما کمک کند تا حداقل نایب قهرمانی لیگ را به دست آوریم. در لیگ امسال نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست چون چند تیم به شدت تحت فشار بودند به خصوص از وقتی بازی های آسیایی شروع شد، این فشار بیشتر شد. امیدوارم با نایب قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.


ستاره باتجربه ذوب آهن درباره رویارویی با استقلال در لیگ قهرمانان اظهار داشت: ما قبل از هر چیز به بازی نفت در هفته پایانی لیگ فکر می کنیم اما بازی با استقلال هم بسیار مهم است. کاش دو تیم ایرانی به هم نمی خوردند. البته حالا هم مطمئن هستیم که یک تیم ایرانی در یک چهارم نهایی حضور خواهد داشت. امیدوارم ابتدا مقابل هوادارانمان یک نتیجه خوب در اصفهان بگیریم و در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی هم بتوانیم آن را حفظ کنیم.

 

او درباره حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر گفت: رعایت نشدن قانون 90/10 مشکلی است که همیشه در بازی مقابل پرسپولیس و استقلال که هواداران زیادی دارند، در فوتبال ما وجود دارد. مسئولان باشگاه هماهنگی کردند که پرسپولیسی ها پس از جایگاه خودشان، در جایگاه ذوب آهنی ها هم بنشینند. فوتبال بدون تماشاگر واقعا لذتی ندارد و پرشدن ورزشگاه به هر حال خوب است.

 

حدادی فر در خصوص نتایج ضعیف سپاهان در فصل جاری لیگ خاطرنشان کرد: سپاهان یکی از قطب های فوتبال ایران است و امیدوارم سال بعد دوباره به روزهای خوب برگردند و برای قهرمانی بجنگند.

دیدگاه‌ها