کد خبر : 1520374 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 18:29 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت کلوپ از درگیری های بازی لیورپول- رم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد درگیری های هواداران 2 تیم لیورپول و رم واکنش نشان داد.

عصبانیت کلوپ از درگیری های بازی لیورپول- رم

به گزارش "ورزش سه"، شان کاکس هوادار 53 ساله و مضروب لیورپول شرایط خطرناکی دارد و کلوپ تاکید کرد دیگر نباید چنین اتفاقاتی رخ بدهد.

 

کلوپ گفت: "من معتقدم زیبایی دیدار برابر رم اتفاقات درون زمین و چهره زشت آن درگیری های قبل از بازی بود و من حتی نمی توانستم به زبان انگلیسی احساسم را بیان کنم. هرگز نباید این اتفاق رخ می داد، هرگز نباید در گذشته اتفاق افتاده و در آینده نیز تکرار شود و همه ما باید کار کنیم تا اطمینان حاصل شود که درگیری هایی مثل این اتفاق نخواهد افتاد.

 

1298221

 

باور نکردنی است که چیزی شبیه به این درگیری رخ دهد. همانطور که می دانید تمام افکار و دعای ما در این مقطع با شان کاکس و خانواده اش است.

 

این تنها فوتبال است، فقط فوتبال است و من هرگز افرادی که این واقعیت را نمی فهمند را درک نمی کنم. در وقت تمام زندگی ام این درگیری های قبل از بازی ها را جالب ندانسته ام و من کاملا مطمئن هستم که همه کسانی که در تلاش برای امن نگه داشتن شرایط بودند به بهترین نحو کار خود را انجام دادند.

 

اگر رم بازی برگشت را پیروز شده و به فینال برسند شایسته آن بوده و اگر این اتفاق برای ما رخ دهد نیز همینگونه بوده است. فضا در ورزشگاه ما فوق العاده خوب بود و من انتظار دارم یک فضای فوق العاده در استادیوم رم نیز وجود داشته باشد."

دیدگاه‌ها