کد خبر : 1520466 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 21:28 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب گسترده شایعه رشوه به عابدزاده

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت شایعه پیشنهاد رشوه باشگاه پورتو به دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو را بازتاب داده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته خبری مبنی بر اینکه باشگاه پورتو پیشنهاد رشوه ۲۰۰ هزار یورویی به امیر عابدزاده ارائه کرده تا او در دیدار ماریتیمو مقابل این تیم صدرنشین عملکرد ضعیفی ارائه دهد، از سوی روزنامه پرتغالی آبولا منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های این کشور و حتی اروپایی پیدا کرد.

 

با  وجود اینکه روزنامه آبولا در خبری دیگر مطرح شدن رشوه به دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو را رد کرد، اما گفته می‌شود در شرایطی که امیر عابدزاده هم شکایتی از این روزنامه نداشته، فرد ناشناس دیگری علیه باشگاه پورتو به دادگاه شکایت کرده و پیگیر این پرونده است.

 

1298614

1298615

 

نشریه ایتالیایی پُر مخاطب گاتزتا دلو اسپورت امروز به طور کامل به انتشار چنین خبری در لیگ برتر پرتغال پرداخته و عنوان کرده باشگاه پورتو برخلاف شایعات پیشنهاد رشوه به عابدزاده نداشته، اما با مسؤولان باشگاه ماریتیمو تماس گرفته تا اختلاف یک میلیون یورویی که از سال ۲۰۱۶ بر سر انتقال موسی مارگا داشته‌اند را حل کنند.

 

مارگا، یک مهاجم اهل مالی است که دو سال قبل از ماریتیمو به پورتو رفت ولی یک میلیون یورو از مبلغ این انتقال را به باشگاه ماریتیمو پرداخت نکرد، اما حالا پورتو عنوان کرده در صورت شکست ماریتیمو برابر آنها، این مبلغ را به حساب آنها واریز می‌کند!

دیدگاه‌ها