کد خبر : 1520534 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 09:53 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی سوانسی - چلسی

دیدار حساس سوانسی و چلسی، امشب در ورزشگاه لیبرتی ولز، برگزار خواهد شد.

پیش بازی سوانسی - چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و نتوانست موفقیتی در لیگ برتر به دست آورد. شاگردان کونته که مدافع عنوان قهرمانی بودند، تا به اینجا در کسب سهمیه چمپیونزلیگ نیز ناکام بوده اند و بسیار بعید به نظر می‌رسد که در 4 بازی باقی مانده از لیگ، بتوانند اختلاف 5 امتیازی با تاتنهام را جبران کرده و فصل بعد، جایگاهشان در اروپا را قطعی کنند.  آبی های لندنی در 6 بازی اخیر خود در لیگ برتر، 3 پیروزی، 1 تساوی و 2 شکست به ثبت رسانده اند و فرم خوبی را سپری نمی‌کنند. با این حال کونته سعی می‌کند که این اختلاف را تا پایان فصل کاهش داده و در این مسیر تلاش کند.

 

 

1297031

 

 

سوانسی نیز در آن سو به دنبال قطعی کردن حضورش در فصل بعد لیگ برتر است. آنها در رده هفدهم قرار دارند و 33 امتیاز تا به اینجا کسب کرده اند.  دو تیم استوک سیتی و ساوتهمپتون با 29 امتیاز در تعقیب سوانسی هستند و در صورت لغزش قوها مقابل چلسی، این شانس برای دو تیم قعر جدولی به وجود می‌آید که به سوانسی رسیده و خود را از سقوط نجات دهند. از همین رو، انتظار می‌رود که سوانسی مقابل هوادارانش، با تمام وجود بازی کند و برای کسب امتیاز مقابل چلسی به میدان برود.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای چلسی، 2 تساوی و 1 پیروزی برای سوانسی به دست آمده و قوها نشان داده اند که می‌توانند از چلسی امتیاز کسب کنند. ویلفرد بونی، لروی فر، رناتو سانچس، بارتلی و آبراهام غایبان بازی امشب از سوی سوانسی و آمپادو، داوید لوئیز و مارکوس آلونسو، غایبان چلسی خواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1298693

دیدگاه‌ها