کد خبر : 1520770 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 10:40 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت درخشان نابودگر و سونامی به شیاپچانگ(عکس)

۲ ملی پوش باتجربه تکواندوی ایران توانستند در انتخابی تیم ملی حریفان خود را شکست دهند.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو در شرایطی روز گذشته برای معرفی هوگوپوشان اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا برگزار شد که اکثر چهره های نامدار توانستند با پیروزی میلیمتری پیراهن تیم ملی را برتن کنند.


فرزان عاشورزاده که بعد از ناکامی در المپیک ۲۰۱۶ ریو دیگر نشانی از تکواندوکاری که لقب سونامی را یدک می کشید، ندارد؛ توانست با نتیجه ای نزدیک حریفان خود را پشت سر گذاشته تا بار دیگر شایستگی هایش را ثابت کند. 


این جوان مازندرانی که قبل المپیک در اکثر مسابقات با مدال طلا برمی گشت، امیدوار است در سال ۹۷ بتواند ناکامی های ۲ سال اخیر را جبران کرده و به فرم سابق خود بازگردد.

 

1298943

 

1298942


همین اتفاق دقیقا برای مهدی خدابخشی هم رخ داد. او نیز مثل فرزان عاشورزاده قبل از المپیک ۲۰۱۶ نفر اول رنکینگ جهانی بود و لقب نابودگر را به یدک می کشید. خدابخشی بعد از ناکامی در شیاپچانگ المپیک با حاشیه های زیادی روبرو شد و حتی مدتی از تیم ملی دور بود.


حالا خدابخشی هم بازگشته تا بار دیگر شایستگی هایش را ثابت کند؛ اگرچه جایگاهش در رنکینگ جهانی با ۲ سال قبل خیلی متفاوت است.

 

1298944


باید دید سونامی و نابودگر تکواندوی ایران در سالی که مسابقات قهرمانی آسیا،‌ بازی های آسیایی و البته مراحل مختلف گرندپری را برای کسب سهمیه المپیک در پیش دارند، می توانند به دوران درخشان خود بازگردند یا خیر.

دیدگاه‌ها