کد خبر : 1521115 | 10 اردیبهشت 1397 ساعت 15:42 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

کسانی اتهام زدند که دوست نداشتند نساجی بالا بیاید؛

روشنگر: اگر راه‌آهن مشکل داشت، چرا زودتر گل نزدیم!

گلر تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید که به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ مجبور شده چند دقیقه ای بازی را متوقف کند.

روشنگر: اگر راه‌آهن مشکل داشت، چرا زودتر گل نزدیم! 

مجتبی روشنگر گلر تیم فوتبال نساجی مازندران در گفتگو با "ورزش سه" و در خصوص اینکه آیا فکر می کردند با پیروزی 6 بر صفر مقابل راه آهن از زمین مسابقه خارج شوند، گفت:بله فکر می کردیم؛ در کل هفته تمام تمرکزمان روی  برد پر گل بود و اینکه یک بازی خوب انجام دهیم و در نهایت هم موفق شدیم.

 

وی در خصوص دو مدعی دیگر و اینکه نتایج بازی های همزمان چه تاثیری روی عملکرد تیم نساجی گذاشته بود، عنوان کرد: بین تیم ما نفت مسجد سلمان و خونه به خونه رقابت وجود داشت؛ طبیعتا این شرایط به آدم استرس می دهد و همین موضوع باعث شد تا در 30 دقیقه ابتدایی خوب نباشیم. ولی رفته رفته بازیکنان تیم اعتماد خودشان را به دست آوردند و  روی بازی سوار شدیم. چون رقابت بین سه تیم بود، هر سه تیم استرس داشتند ولی ما به بازی خودمان کار داشتیم و به تیم های دیگر و نتایجشان کاری نداشتیم.


روشنگر که با آغاز دقیقه 80 نزدیک به 5 دقیقه روی زمین افتاده بود (نتیجه بازی 5 بر صفر به سود نساجی بود)، در خصوص این موضوع و اینکه آیا برای وقت تلف کردن اقدام به چنین کاری کرده، افزود: من همسترینگم از قبل مصدومیت داشت. یک شوت زدم و باعث درد شد و طبیعی است که این مسائل در فوتبال پیش می آید. اگر فیلم بازی های قبلی من را هم ببینید، چند بار به خاطر همین موضوع مصدومیت داشتم. در مورد اتلاف وقت هم باید بگویم ما اصلا نمی دانستیم بازی خونه به خونه چه خبر است و چرا باید چنین کاری می کردم.


روشنگر در مورد برخی اتهاماتی که به تیم نساجی مازندران وارد شده و اینکه گفته می شود بازیکنان برق شیراز برای پاداش با تمام وجود بازی می کردند، توضیح می دهد: نه اصلا اینگونه نیست. برق شیراز تا پایان نیم فصل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود. در شیراز هم با زحمت یک هیچ بردیم و واقعا تیم قابل احترامی است و مربی پرافتخاری دارد. این ها حرف و حدیث است و کسانی که دوست نداشتند، نساجی بالا بیاد این حرف ها را می زنند. چیزی که ما دیدیم اصلا با این چیزها یکی نیست. اگر راه آهن مشکلی داشت، چرا ما زود گل نزدیم. قبول ندارم و نمی توان این موضوع را بپذیرم.

 

گلر فصل گذشته پدیده مشهد در خصوص مربیان مختلفی که طی یک سال برای صعود نساجی تلاش کردند، ادامه می دهد: از اول فصل استراتژی باشگاه نساجی صعود به لیگ برتر بود. ما در نیم فصل اول با آقای پاشازاده امتیازات خوبی گرفتیم ولی بعد از مدتی مدیران باشگاه تصمیم گرفتند تا با آقای مهابادی ادامه دهند و ایشان هر چه داشتند، گذاشتند ولی به نتیجه دلخواه نرسیدیم؛ با آمدن آقای نکونام شرایط خوب شد و آقای نکونام توانست تفکراتش را دیکته کند و چیزهایی که می خواست را دیکته کند.


روشنگر در مورد تاثیر جواد نکونام در این جشن، توضیح داد: تفکر آقا جواد ، تفکر حرفه ای بود. با برنامه ریزی کامل و تلاش شبانه روزی به لیگ برتر رسیدیم. فیلم تمرینات و بازی های ما را می دیدند و چند فیلم بازی حریف را هم می دیدند و این مسائل باعث می شود که زحمات مجموعه تیم بی جواب نباشد.


دروازه بان تیم نساجی مازندران در مورد اینکه گفته می شود، تفکرات جواد نکونام تدافعی است، خاطرنشان کرد: نه اصلا همچینین چیزی را قبول ندارم. تفکر صرفا دفاعی ندارد. دوست دارد اول تیمش گل نخورد و بعد گل بزند و همه جای دنیا این موضوع طبیعی است. ما با هم حمله می کنیم و با هم دفاع می کنیم. با برنامه ریزی حمله می کردیم و اگر دفاعی بازی می کردیم مقابل بادران 4 بر 1 پیروزی نمی شدیم یا با خود فجر. این نشان می دهد که تفکرات دفاعی نیست. تیم ما با هم دفاع می کند و با هم حمله می کند.

دیدگاه‌ها