کد خبر : 1521544 | 13 اردیبهشت 1397 ساعت 09:33 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند رئیس باشگاه رم از داوری دیدار با لیورپول

جیمز پالوتا، رئیس باشگاه رم به انتقاد از داوری دیدار شب گذشته تیمش در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل لیورپول پرداخت و از یوفا درخواست کرد که سریعا از ویدیوچک در دیدارهای چمپیونزلیگ استفاده کند.

انتقاد تند رئیس باشگاه رم از داوری دیدار با لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم رم و لیورپول در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ به مصاف یکدیگر رفتند که رم موفق شد 4-2 لیورپول را شکست دهد و تنها به یک گل برای جبران شکست 5-2 دیدار رفت نیاز داشت. این در حالیست که دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه لیورپول رخ داد که به تشخیص داور پنالتی اعلام نشد. با این حال پالوتا انتقاداتی جدی از داوری شب گذشته داشت.

 

1299787

 

 

او گفت:" کاملا مشخص است که ویدیو چک در چمپیونزلیگ لازم است تا اتفاقاتی مشابه رخ ندهد. می‌توانید خودتان نگاه کنید. ژکو آفساید نبود و یک برخوردی روی او انجام شد که باید پنالتی اعلام می‌شد. در دقیقه 65، یک هند پنالتی رخ داد و همه این صحنه را دیدند به جز آنهایی که در داخل زمین بودند. در دقیقه 67، پاتریک شیک در محوطه جریمه زمین خورد، منظورم این است که.... . می‌دانم کار داورها دشوار است ولی واقعا شرم آور است که با چنین اختلافی شکست بخوریم. در هر صورت، یک اخراج هم در دقیقه 63 اعلام نشد. بار دیگر به لیورپول تبریک می‌گویم، آنها تیم فوق العاده ای هستند ولی عدم وجود ویدیوچک در چمپیونزلیگ مثل یک شوخی است."

دیدگاه‌ها