کد خبر : 1521571 | 13 اردیبهشت 1397 ساعت 11:42 | 94.2K بازدید | 0 دیدگاه

رم و بایرن؛ حذف شده های شایسته

داوری؛ یار دوازدهم فینالیست ها (عکس)

همانطور که یورگن کلوپ گفت، برای رسیدن به فینال عواملی چون شانس و داوری نیز مورد نیاز هر تیمی است.

داوری؛ یار دوازدهم فینالیست ها (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، همانند دیدار جنجالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئو، مسابقه رم و لیورپول برگشت نیز سوژه های داوری جنجالی فراوانی داشت و اتفاقاتی که دامیر اسکومینا در آن نقش آفرینی کرد در نهایت باعث حذف تیم شایسته جالوروسی شد.

 

1299822

 

لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی برابر سیتی هم از داوری سود برد. در دیدار رفت، اولین گل مرسی سایدی ها که شیرازه شاگردان گواردیولا را از هم پاشید، توسط محمد صلاح در موقعیتی آفساید به ثمر رسید.

 

1299823

 

این اتفاق در دیدار برگشت هم تکرار شد و در اوج حملات سیتیزن ها و هنگامیکه آنها در اواخر نیمه اول توسط لروی سانه به گل دوم دست یافتند، این گل صحیح آفساید اعلام شد و بعد از اعتراض و اخراج گواردیولا، کار حریف لیورپول برای جبران بسیار دشوار شد.

 

اما این روند در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی برابر جالوروسی در انگلیس هم تکرار شد و علیرغم ابهاماتی که در مورد احتمال خطا بودن گل اول پیش از ضربه صلاح در میانه میدان وجود داشت، گل سوم میزبان که توسط سادیو مانه به ثمر رسید، روی ارسال پاس محمد صلاحی بود که در آفساید قرار داشت.

 

1299821

 

این سناریو دیشب و در استادیوم المپیکو نیز تکرار شد و 2 پنالتی مسلم جالورروسی در نیمه دوم، یکی صحنه خطای کاریوس روی ژکو که پیش از آن به اشتباه آفساید اعلام شد و دیگری هند واضح آرنولد، 2 پنالتی از دست رفته تیم دی فرانچسکو در نیمه دوم بود.

 

1299820

 

1299817

 

1299769

 

البته در صحنه هند، لحظاتی قبل ابهاماتی در مورد برخورد توپ به دست بازیکن رم نیز وجود دارد و در نیمه اول هم صحنه بسیار مشکوکی در محوطه رم و روی سادیو مانه توسط مانولاس رخ داد.

 

1299564

 

در دیدار برگشت رئال مادرید برابر بایرن مونیخ، حداقل در مورد هند مارسلو شکی وجود ندارد و به نظر می رسد اشتباهات داوری، مانند بسیاری از فصول امسال نیز نقش مهمی در تعیین فینالیست های لیگ قهرمانان داشته است.

 

رئال مادرید و لیورپول هر 2 از آماده ترین تیم های این فصل فوتبال اروپا در لیگ قهرمانان بودند و شایستگی حضور در فینال را داشتند اما همانطور که کلوپ گفت، یک تیم برای صعود به فینال به همه عوامل نیاز دارد.

دیدگاه‌ها