کد خبر : 1521614 | 13 اردیبهشت 1397 ساعت 15:08 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

مونچی:

وقت دادخواهی فوتبال ایتالیا رسیده است

مدیر ورزشی اسپانیایی باشگاه رم پس از حذف جالوروسی از لیگ قهرمانان، یکی از عصبانی ترین افراد حاضر در ورزشگاه المپیکو بود.

وقت دادخواهی فوتبال ایتالیا رسیده است

به گزارش "ورزش سه"، آ اس رم به رغم شایستگی های بسیاری که داشت، شب گذشته از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بازماند.

جالوروسی بازی رفت را در زمین لیورپول 5-2 باخته بود و شب گذشته در بازی برگشت با وجود پیروزی 4-2 نتوانست به فینال لیگ قهرمانان راه یابد. در بازی شب گذشته داور دو پنالتی مسلم را برای رم نگرفت تا باشگاه قرمزپوش پایتخت ایتالیا به شدت نسبت به این مساله معترض باشد.

 

 

1299878

 

 

مونچی، مدیر ورزشی رم در پایان بازی گفت:« تبریک به لیورپول به خاطر فینالیست شدن ولی الان زمانی است که فوتبال ایتالیا باید صدای خود را بالا ببرد و ادعای دادخواهی کند. من اسپانیایی هستم ولی معتقدم که زمان دادخواهی فوتبال ایتالیا رسیده است چون اتفاقاتی که می بینیم طبیعی نیستند.

نمی فهمم چرا نباید در لیگ قهرمانان که مهمترین رقابت ورزشی در سطح باشگاهی دنیاست، از سیستم ویدئوچک استفاده شود. با VAR مطمئنا نتیجه بازی تغییر می کرد. بدون اشتباهات داوری الان رم تیم صعود کننده به فینال بود.

اینگونه نمی توان ادامه داد. در زمین لیورپول یک گل آفساید به ما زدند و امشب هم دو پنالتی برای ما نگرفتند. اشتباهات بزرگی که در نتیجه پایانی تاثیرگذار بود. نه تنها رم که یوونتوس هم در رقابت های امسال برابر رئال از ناحیه داوری ضربه دید.»

 

دیدگاه‌ها