کد خبر : 1522164 | 16 اردیبهشت 1397 ساعت 11:57 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

در غیاب سیدجلال؛ ترکیب خط دفاعی پرسپولیس

برانکو برای جدال رفت مقابل الجزیره امارات سیدجلال حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

در غیاب سیدجلال؛ ترکیب خط دفاعی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی، کاپیتان باتجربه سرخپوشان که نقش پررنگی در آمار مناسب خط دفاعی پرسپولیس از خود به جا گذاشته، در دیدار برابر السد قطر با دریافت دومین کارت زرد خود با محرومیت مواجه شد و قادر به همراهی این تیم برابر الجزیره امارات در یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا نخواهد بود.


بر این اساس برانکو ایوانکوویچ برای این تغییر در ترکیب خط دفاعی تیمش از حسین ماهینی بار دیگر در فاز دفاعی سود خواهد برد. مدافع راست پرسپولیس که طی فصول اخیر جابجایی فراوانی را پشت سر گذاشته، این بار به سمت چپ دفاعی خواهد رفت تا جانشین محمد انصاری شود. برانکو قصد دارد برای این بازی از محمد انصاری در پست دفاع میانی و در کنار شجاع خلیل زاده سود ببرد.


صادق محرمی نیز همانند دیدارهای گذشته در پست دفاع راست به میدان خواهد رفت تا اینچنین ترکیب خط دفاعی پرسپولیس در غیاب سیدجلال حسینی تکمیل شود.


برانکو علاوه بر سیدجلال حسینی قادر به سود بردن از محسن ربیع خواه نیز نخواهد بود. این هافبک دفاعی نیز به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی هفته گذشته پای خود را به تیغ جراحی سپرد و قادر به همراهی تیم در جدال مقابل الجزیره امارات نیست. 


بنابراین در جدال مقابل الجزیره امارات و تا این لحظه حسین ماهینی با بازوبند کاپیتانی در سمت چپ دفاعی، شجاع خلیل زاده و محمد انصاری در پست دفاع میانی و صادق محرمی در سمت راست به میدان خواهند رفت.


دیدار دو تیم الجزیره و پرسپولیس فردا شب از ساعت 20 در استادیوم اختصاصی حریف اماراتی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها