کد خبر : 1522248 | 16 اردیبهشت 1397 ساعت 17:51 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 0-0 هادرسفیلد

توقف خانگی عجیب سیتی مقابل هادرسفیلد

منچسترسیتی در زمین خود نتوانست بر تیم شانزدهم جدول، "هادرسفیلد" غلبه کند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد.

توقف خانگی عجیب سیتی مقابل هادرسفیلد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی، قهرمان بلامنازع لیگ برتر، امروز در خانه خود میزبان هادرسفیلد بود. تیمی که در رده شانزدهم قرار داشت و برای نیفتادن می جنگید.

 

 

1300435

 

 

سیتی مطابق انتظار حاکم توپ و میدان بود ولی عجیب اینکه موقعیت های جدی بازی را بازیکنان هادرسفیلد خلق می کردند. میهمان در سه نوبت تا دقیقه 30 می توانست به گل برسد اما دو سیو خوب از ادرسون و یک بار ضربه بی دقت بازیکن هادرسفیلد اجازه پیش افتادن این تیم را نداد.

 

 

1300434

 

 

سیتی نیز دقیقه 35 روی ضربه دی بروین از درون محوطه جریمه فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما این موقعیت به گل ختم نشد تا نیمه اول در میان تعجب با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

سیتی نیمه دوم را بهتر از نیمه اول آغاز کرد و دقیقه به دقیقه خیمه خود روی دروازه هادرسفیلد را سنگین تر کرد.

 

 

1300432

 

 

پس از یکی دو موقعیت نه چندان جدی، سیتیزن ها دقیقه 59 تا آستانه گلزنی پیش رفتند ولی دخالت به موقع مدافع هادرسفیلد اجازه نداد تا پاس دی بروین به ژسوس برسد در غیر این صورت ژسوس کار راحتی برای باز کردن دروازه پیش رو داشت.

 

 

1300433

 

 

دقیقه 82 برناردو سیلوا روی ضربه کرنر ارسالی سانه،  با شوتی از بیرون محوطه جریمه می توانست سیتی را پیش بیندازد اما توپ با اختلاف اندکی از کنار دروازه گذشت.

 

دو دقیقه بعد مندی با شوتی از راه دور دروازه هادرسفیلد را تهدید کرد اما این بار هم توپ داخل چارچوب نبود و سیتی به گل نرسید.

بر خلاف جریان بازی هادرسفیلد دقیقه 90 روی یک ضدحمله می توانست به گل برسد اما شوت مهاجم این تیم را ادرسون در دو مرحله جمع کرد.

در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا سیتی 94 و هادرسفیلد 36 امتیازی شوند.

دیدگاه‌ها