کد خبر : 1522284 | 16 اردیبهشت 1397 ساعت 20:48 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 1 - 0 لیورپول؛ آبی ها امیدوار شدند

چلسی موفق شد در خانه خود با یک گل لیورپول را مغلوب کند.

چلسی 1 - 0 لیورپول؛ آبی ها امیدوار شدند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با تک گل ژیرو تیم کلوپ را شکست داد تا شانس های این تیم برای صعود به لیگ قهرمانان افزایش یافته و سومی لیورپول در معرض خطر قرار گیرد.
 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 22 برای سادیو مانه ایجاد شد اما ضربه او با عکس العمل کورتوا همراه بود. در ادامه باکایوکو می توانست روی ارسال موسس اولین موقعیت مهم چلسی را تبدیل به گل کند اما ضربه سر او در موقعیتی خوب به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد یک بار دیگر مانه با یک ضربه محکم دروازه چلسی را تهدید کرد که این بار هم کورتوا توپ را دفع کرد و در برگشت، این ضربه آرام او به راحتی در اختیار گلر چلسی قرار گرفت.

 

1300501

 

1300502

 

اما در دقیقه 33 چلسی به گل اول دست یافت. ارسال موسس در محوطه با ضربه سر دقیق ژیرو همراه بود تا مهاجم فرانسوی گل اول تیمش را وارد دروازه لیورپول کند.

 

در ادامه شاگران کلوپ تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشتند که به خلق موقعیت منجر نشده و نیمه اول با برتری 0-1 چلسی به پایان رسید.

 

چلسی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا می توانست توسط موسس به گل برسد اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 60 ادن هازارد با یک حرکت تکنیکی و تماشایی دفاع لیورپول را به هم ریخت اما ضربه او از زاویه ای بسته توسط کاریوس مهار شد.

 

1300500

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و 2 تیم قادر به خلق موقعیت خاصی نبودند. در دقیقه 77 آلونسو می توانست کار لیورپول را تمام کند اما ضربه والی او با اختلاف کمی به بیرون رفت. 

 

در لحظات پایانی ضربه سر سولانکه راهی به دروازه نیافت تا چلسی با همان یک گل لیورپول را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها