کد خبر : 1522611 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 10:36 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی ستاره‌های الجزیره نادیده گرفته شدند

پرسپولیس باخت ناباورانه‌ای را در استادیوم محمد بن زاید پشت سر گذاشت تا اکنون برای بازی برگشت تنها پیروزی مقابل حریف آنها را به مرحله بعدی این رقابت‌ها برساند.

وقتی ستاره‌های الجزیره نادیده گرفته شدند

به گزارش "ورزش سه"، حتی بدبین‌ترین هوادار فوتبال هم تصور دریافت سه گل از الجزیره به عنوان یکی از آسانترین حریفان این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا توسط پرسپولیس را نمی‌کرد اما شاگردان برانکو ایوانکوویچ در یکی از بدترین نمایش‌های خود به حریف اجازه دادند تا به خوبی از اشتباهات فردی‌شان برای دستیابی به پیروزی بزرگ در این جدال سود ببرد.


نکته عجیب اما این است که چرا برانکو و شاگردانش معمولا از ستاره‌های شناخته‌ شده حریف ضربه می‌خورند. تیم‌های الریان، الاهلی، الهلال، السد و اکنون الجزیره امارات تنها با تکیه بر ستاره‌های خود برابر پرسپولیس توانسته‌اند طی دو فصل اخیر به نتیجه دست یابند. برانکو و سد دفاعی‌اش در دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی نتوانستند راهکاری برای مقابله با عمر خریبین بیابند و این بازیکن 5 گل وارد دروازه سرخپوشان کرد. اتفاقی که برای عمر سوماه نیز رخ داد و بغداد بونجاح نیز به عنوان چهره سرشناس السد در این فصل روز پرفروغی برابر پرسپولیس داشت.


در شرایطی که پیش از این جدال بارها از سه ستاره اصلی الجزیره به عنوان مهره‌های قابل اتکا و تاثیرگذار حریف نام برده شده بود و مطمئنا توسط تیم آنالیز و فنی پرسپولیس نیز این مساله مورد توجه قرار گرفته بود، بازیکنان این تیم کمترین تمرکز و آمادگی را برای مقابله با این بازیکنان در زمین از خود ارائه دادند. علی مبخوت، رومارینهو و بوصفا سه تازه اماراتی، برزیلی و مراکشی الجزیره در این جدال با ثبت 2 گل و 2 پاس گل اصلی‌ترین نقش برای شکست شاگردان برانکو را ایفا کردند. با این حال همچنان سوال بزرگ اینجاست که چرا علیرغم تشخیص ستاره‌های حریف، بازیکنان این تیم همچنان ناتوانی بزرگی مقابل آنها از خود نشان می دهند تا کار برای آنها سخت شود.


اتفاقی که پیش از این برابر خریبین، عمر سوما، تاباتا، بونجاح و... هم رخ داده بود و امتیاز منفی پرسپولیس و بازیکنان این تیم محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها