کد خبر : 1522650 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 13:17 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

این بار تعویض‌ها به داد پرسپولیس نرسیدند

برخلاف گذشته این بار برانکو نتوانست از بازیکنان تعویضی خود به نتیجه دلخواه دست یابد.

این بار تعویض‌ها به داد پرسپولیس نرسیدند

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سرخپوشان در بازی شب گذشته مقابل الجزیره امارات گادوین منشا، بشار رسن و شایان مصلح را به عنوان نفرات تعویضی راهی بازی کرد. هرچند گادوین منشا زننده یکی از گل های تیمش در این بازی لقب گرفت اما ثبت این گل از روی نقطه پنالتی نمی‌تواند نشانه خوبی باشد. این مهاجم نیجریه‌ای که فرسنگ‌ها با ایده آل ابتدای فصل فاصله گرفته، نمایش ناامید کننده‌ای از خود در این جدال به جا گذاشت تا نشان دهد چرا برانکو اصرار به نیمکت نشینی‌اش دارد.


بشار رسن نیز که این روزها مشکلات خانوادگی و بستری شدن مادرش در بیمارستان از نظر روحی روی او تاثیر گذاشته، از آخرین نمایش موفقش در خاطر هواداران، مدت‌ها فاصله گرفته است. او نیز در مدت کوتاهی که به میدان رفت نتوانست عملکرد مثبتی از خود به جا بگذارد و این برخلاف نمایشی است که این بازیکن در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا و در همین مقطع از خود به جا گذاشت و ناجی سرخپوشان برای صعود شده بود. 


شایان مصلح نیز مدت زمان کوتاهی برای حضور در بازی به دست آورد و در پست غیرتخصصی لمس توپی نداشت تا بتوان از او به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار در جمع تعویضی‌های برانکو نام برد.

دیدگاه‌ها