کد خبر : 1522924 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 16:04 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای سلامتی داریوش نذر کردم

فخرالدینی: شیطنت نکنید، با شجاعیان برخوردی نداشتم

مدافع ذوب آهن می گوید علی رغم بازی پرفشار و درگیرانه اش در صحنه مصدومیت شجاعیان هیچ برخوردی با این بازیکن نداشته است.

فخرالدینی: شیطنت نکنید، با شجاعیان برخوردی نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس و پر برخورد تیم های ذوب آهن و استقلال در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با برتری یک بر صفر شاگردان قلعه نویی همراه شد و هفته آینده دیدار برگشت سرنوشت تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد. میلاد فخرالدینی مدافع ذوب آهن در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: واقعا این یکی از سخت ترین بازی های عمر ورزشی ام بود. در واقع ما غافلگیر شدیم. استقلالی ها خیلی خوب بازی را آغاز کردند و ما را تحت فشار قرار دادند.


او ادامه داد: بازی دو نیمه متفاوت داشت و استقلالی ها در نیمه اول توانستند موقعیت هایی برای خودشان ایجاد کنند اما همه دیدید که نیمه دوم بازی کاملاً در اختیار ما بود و توانستیم قدرت خودمان را به حریف تحمیل کنیم. ما حتی بعد از 10 نفره شدن عقب ننشستیم و به حملاتمان ادامه دادیم چون خوب می دانستیم گل نخوردن در بازی رفت و کسب برد چقدر می تواند در سرنوشت صعودمان به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تعیین کننده باشد.


مدافع ذوب آهن در مورد بازی محکم و درگیرانه اش مقابل تیم سابقش تصریح کرد: همه می دانند که من قلباً استقلالی هستم و سالها برای این تیم بازی کرده ام اما در حال حاضر بازیکن ذوب آهن هستم و به این باشگاه تعهد دارم. من با تمام توان و قدرتم برای تیمم بازی می کنم و اهل کم فروشی نیستم.


او در پاسخ به شائبه هواداران استقلال به خاطر مصدومیت داریوش شجاعیان گفت: من در این بازی بارها با داریوش برخورد داشتم که این کاملاً طبیعی است. حتی او به خاطر خطای شدید روی من از داور بازی کارت زرد گرفت. اما اینکه می گویند من باعث مصدومیت او شدم، ناجوانمردانه است. البته برخی دنبال شیطنت هستند و از بعد از بازی در فضای مجازی شروع به بد و بیراه گفتن کرده اند. اما کافی است فیلم بازی را ببینید تا متوجه شوید داریوش قبل از برخورد با من پایش روی توپ می رود و خودش زمین می خورد.


فخرالدینی با انتقاد از برخی شیطنت های صورت گرفته در فضای مجازی خاطرنشان کرد: وقتی داریوش مصدوم شد بالای سرش بودم و به او گفتم که برخوردی با هم نداشته ایم. حتی بعد از بازی نگرانش بودم و برای سلامتی اش نذر کردم. با خودش هم تماس گرفتم و او هم اذعان داشت که من ضربه ای نزده ام. اما متاسفانه داریوش مصدوم شده و مدتی از فوتبال دور خواهد بود.


مدافع ذوب آهن در مورد شادی زایدالوصف هم تیمی هایش بعد از کسب برد، گفت: خدا را شکر که بچه ها مزد زحماتشان را گرفتند اما من به احترام استقلال و هوادارانش بعد از پنالتی و سوت پایان بازی خوشحالی نکردم. ما منتظر بازی برگشت هستیم و ان شاء الله با کسب نتیجه لازم به دور بعد صعود خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها