کد خبر : 1523287 | 21 اردیبهشت 1397 ساعت 16:44 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

مامیچ: فقط العین قادر به انجام معجزه است

سرمربی کروات العین می‌گوید تیمش در بازی برگشت مقابل الدحیل با تمام توان به میدان می‌رود و باخت سنگین دور رفت را جبران می‌کند.

مامیچ: فقط العین قادر به انجام معجزه است

به گزارش "ورزش سه"، در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم العین امارات در خانه به مصاف الدحیل قطر رفت و با نتیجه عجیب 4 بر 2 بازنده میدان شد. زوران مامیچ، سرمربی کروات العین در گفت و گو با یکی از رسانه‌های محلی به اشتباهات زیاد تیمش که منجر به از دست رفتن این مسابقه برای آن‌ها شد اعتراف کرد و گفت: تیم ما در بازی برگشت برای جبران این نتیجه به میدان می‌رود و صلاحیت این را دارد که به کیفیت قبلی خود بازگردد.


العین برای رسیدن به مرحله بعدی مسابقات، به سه گل در خانه حریف نیاز دارد تا با دو گلی که در خانه خود به ثمر رسانده در مجموع با برتری 5 بر 4 به مرحله بعد صعود کند که رسیدن به این امر کار دشواری است. اما العین ثابت کرده که در مسابقات خارج از خانه نتایج بهتری کسب می‌کند. مخصوصا اینکه این تیم در بازی برگشت از محمد العنزی و حسین شحات در ترکیب خود بهره می‌برد و می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. 


زوران مامیچ در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه تاکید کرد: ما همه با هم مبارزه خواهیم کرد و تیم من تا پایان بازی تسلیم نخواهد شد و اگر یک تیم وجود داشته باشد که بتواند این معجزه را انجام دهد، آن تیم قطعا العین خواهد بود.


تیم العین امارات، روز دوشنبه از طریق کویت به دوحه سفر می‌کند. آن‌ها هم‌چنین در بازی برگشت مقابل الدحیل کایو، مهاجم برزیلی خود را به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی رفت مقابل همین تیم قطری در اختیار نخواهند داشت. ‌

دیدگاه‌ها