کد خبر : 1523606 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 08:55 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیورپول - برایتون

تیم‌های لیورپول و برایتون، امشب در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

پیش بازی لیورپول - برایتون

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کلوپ با توجه به شکست هفته گذشته خود مقابل چلسی، خطر از دست رفتن سهمیه را بیش از پیش حس می‌کنند. آنها در رده چهارم قرار گرفته اند و آبی های لندنی با 2 امتیاز اختلاف در تعقیبشان هستند.

 

در صورتی که لیورپول در دیدار امروز خود شکست بخورد و چلسی بتواند مقابل نیوکاسل به پیروزی برسد، این شاگردان کونته هستند که فصل آینده در چمپیونزلیگ حاضر خواهند بود و کلوپ و شاگردانش، تنها در صورتی که در فینال چمپیونزلیگ مقابل رئال به پیروزی برسند می‌توانند سهمیه فصل بعد را کسب کنند.  با این حال، کسب تساوی در دیدار امروز نیز حضور لیورپول را در رقابت‌های فصل بعد چمپیونزلیگ قطعی خواهد کرد، مگر اینکه چلسی با اختلاف16 گل نیوکاسل را شکست دهد که عملا غیرممکن خواهد بود.

 

 

1297276

برایتون با 40 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته و در صورتی که در دیدار امروز به پیروزی برسد و رقبایش در اواسط جدول شکست بخورند، می‌تواند خود را تا رده دهم نیز بالا بکشد. آنها در 6 بازی اخیر خود، 1 پیروزی، 2 شکست و 3 تساوی به دست آورده و در فرم قابل قبولی قرار ندارند.

 

دو تیم تا به حال 3 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که در هر 3 بازی، لیورپول موفق به کسب 3 امتیاز شده است. جوئل ماتیپ، امره جان، اوکسلید چمبرلین و جوزف گومز، غایبان لیورپول برای این بازی هستند و در آن سو، استیو سیدول قادر به همراهی برایتون نخواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1301832

دیدگاه‌ها