کد خبر : 1525305 | 31 اردیبهشت 1397 ساعت 01:18 | 61.9K بازدید | 7 دیدگاه

پایان انتظار 6 ساله

لاتزیو 2 - 3 اینتر؛ بازگشت نرآتزوری به چمپیونزلیگ

اینتر میلان در دیداری دراماتیک، با نتیجه 3-2 لاتزیو را شکست داد و توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند.

لاتزیو 2 - 3 اینتر؛ بازگشت نرآتزوری به چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی که در خانه لاتزیو با نتیجه 2-1 عقب بودند، در دقایق پایانی دو بار به گل رسیدند و توانستند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست بیاورند.

لاتزیو بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 9 دقیقه از بازی سپری شده بود که این تیم به گل رسید. ضربه سنگین بازیکن لاتزیو به صورت ایوان پریشیچ برخورد کرد و دور از دستان هاندانوویچ، وارد دروازه شد.

 

1303668

 

بعد از این گل اینتری ها پیش کشیدند اما در ایجاد موقعیت روی دروازه میزبان توفیقی نداشتند. در دقیقه 25 لاتزیو می توانست به گل دوم برسد اما ضربه میلینکوویچ ساویچ به تیر دروازه اینتر برخورد کرد.

در مقابل این اینتر بود که در دقیقه 29 به گل تساوی رسید. روی ضربه کرنر بروزوویچ، توپ روی تیر دوم به دی آمبروسیو رسید و او هم به هر ترتیب ممکن دروازه را باز کرد.

 

1303670

 

بعد از این گل بازی متعادل شد و هر دو تیم موقعیت هایی برای زدن گل دوم داشتند و این لاتزیو بود که در دقیقه 41 به گل دوم رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که با پاس در عمق لولیچ، فیلیپه اندرسون با هاندانوویچ تک به تک شد و با یک ضربه بغل پا، توپ را به گوشه دروازه اینتر فرستاد. تلاش اینتری ها برای زدن گل تساوی در دقایق پایانی نیمه اول ثمری نداشت و نیمه اول را تیم میزبان با برتری 2-1 به پایان رساند.

نیمه دوم را  اینتری ها بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند، اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. حملات اینتری ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 72، داور برای این تیم اعلام یک ضربه پنالتی کرد اما بعد از بازبینی صحنه، تصمیمش را پس گرفت.

اما 6 دقیقه بعد، اینتر بالاخره صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای دی فری روی ایکاردی در محوطه جریمه لاتزیو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود ایکاردی پشت توپ ایستاد و حساب کار را 2-2 کرد.

یک دقیقه بعد شرایط برای تیم میزبان دشوارتر شد. لولیچ که یک کارت زرد داشت، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

 

1303669

 

اینتری ها از این برتری نفری شان استفاده کردند و در دقیقه 81 به گل سوم رسیدند. روی ضربه کرنر مارسلو بروزوویچ، این ماتیاس وچینو بود که با ضربه سر دروازه لاتزیو را باز و حساب کار را 3-2 کرد.

در دقایق پایانی تیم میزبان تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام داد اما موفق به این کار نشد. در ثانیه های پایانی داور یکی از بازیکنان ذخیره لاتزیو را هم اخراج کرد و در نهایت بازی به سود اینتر به پایان رسید تا این تیم جواز حضور در رقابت های فصل آینده چمیونزلیگ را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها