کد خبر : 1526662 | 06 خرداد 1397 ساعت 15:45 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

هم گروهان ایران، فاتح لیگ قهرمانان (عکس)

کریستیانو رونالدو، اشرف حکیمی و ستاره های اسپانیایی رئال با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم ملی ایران می آیند.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی باشگاهی پیش از آغاز جام چهانی روسیه، با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید تا آن هم برای سیزدهمین بار قهرمان اروپا شوند.

 

در تیم قهرمانِ رئال، بازیکنان بسیاری حضور دارند که در کمتر از سه هفته بعد، مقابل ملی پوشان ایرانی صف آرایی خواهند کرد.

 

از تیم مراکش، اشرف حکیمی در عضویت تیم رئال است. این مدافع کناری جوان احتمالا در جام جهانی هم بازی خواهد کرد و شب گذشته هم با پرچم کشورش در جشن قهرمانی حضور یافت.

 

1305321

 

سرخیو راموس، ایسکو، آسنسیو و... نیز بازیکنان اسپانیایی تیم ملی رئال هستند. آن ها سخت ترین حریف تیم ملی ایران به حساب می آیند و خط دفاع تیم ایران کار سختی مقابلشان خواهد داشت. البته عبور از سرخیو راموس بدون مصدومیت نیز این روزها کار هرکسی نیست! کاپیتان رئال، در بازی دیشب یکی از پرخبرترین بازیکنان حاضر در زمین بود و جنجال های متعددی آفرید.

 

1305322

 

در آخرین بازی، تیم ملی ایران به مصاف پرتغال خواهد رفت؛ تیمی که بهترین بازیکنش یعنی کریستیانو رونالدو دیشب برای پنجمین بار قهرمان اروپا شد! کریستیانو نیز در مراسم قهرمانی با پرچم کشورش حاضر شد اما نکته مهم در خصوص او، اعلام تلویحی پایان کارش در آخر مسابقه بود.

 

1305323

دیدگاه‌ها