کد خبر : 1526829 | 07 خرداد 1397 ساعت 11:15 | 58.6K بازدید | 0 دیدگاه

علیرضا جهانبخش؛ پسر نیک تیم ملی ایران(عکس)

وینگر سرعتی و موفق تیم ملی را می توان پسرخوب اینروزهای فوتبال ایران دانست چرا که او چه در زمینه فنی و چه شخصیتی روز به روز پیشرفت کرده است.

به گزارش " ورزش سه" علیرضا جهانبخش هر سال موفق تر از سال قبل است. او دومین جام جهانی اش را در حالی تجربه می کند که تنها 24 سال سن دارد. جهانبخش خیلی زود از فوتبال ایران به اروپا رفت و روند جالبی را در پیشرفتش داشت هرچند به نظر می رسد او دست کم بعد از جام جهانی از ماندن در هلند دست کشیده و به تیمی به مراتب بهتر برود. شاید مهمترین چیزی که جهانبخش برای موفقیت به آن نیاز دارد کمی بلندپروازی و روحیه جاه طلبی در عرصه حرفه ای باشد. 


با این وجود علیرضا در حال حاضر یکی از مهره های مهم تیم ملی در جام جهانی به شمار می رود. او همانطور که گفته شد با تجربه دومین حضورش در جام جهانی و 5 سال حضور موفق در فوتبال اروپا می تواند نقشی کلیدی را در سه بازی مرحله گروهی جام جهانی ایفا کند.

 


جهانبخش در تمرینات تیم ملی در اردوی ترکیه به گفته خبرنگاران حاضر یکی از آماده ترین نفرات کارلوس کی روش است و به احتمال زیاد در بازی تدارکاتی در استانبول به میدان خواهد رفت. 


او در روزهایی که ستاره هایی مثل سردار آزمون هنوز به فرم صددرصدی نرسیده اند می تواند امید اصلی تیم ملی در خط تهاجمی هم باشد. 


جهانبخش همانقدر که از نظر فنی شرایط خوبی دارد از نظر شخصیتی نیز تبدیل به یکی از آن بازیکنان دوست داشتنی شده که رابطه بسیار خوبی با دیگر همبازیانش دارد. 


تیم ملی ایران در حال حاضر متشکل از بازیکنان جوانی است که تجربه بسیار بالایی در عرصه بین المللی دارند. علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، مرتضی پورعلی گنجی و ... از جمله این بازیکنان هستند که هرکدام یکی دو تورنمنت مهم را با تیم ملی پشت سرگذاشته اند.

 

دیدگاه‌ها