کد خبر : 1527150 | 08 خرداد 1397 ساعت 16:40 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح افتخاری در مورد ممنوع الخروجی تیام

مدیرعامل استقلال توضیح کاملی در مورد اتفاق هایی که در چند وقت اخیر برای مهاجم سنگالی این تیم افتاده است ارائه کرد.

توضیح افتخاری در مورد ممنوع الخروجی تیام

به گزارش ورزش سه، در روزهای اخیر پست فارسی مامه تیام که در آن از مسوولان باشگاه گله کرده بود به بحث روز رسانه ها تبدیل شده است.


سید رضا افتخاری در توضیح دلیل این موضوع می گوید: از قول تیام مطلب فارسی در صفحات مجازی منتشر می‌شود، در صورتی که او فارسی بلد نیست. خود او هم تعجب کرده بود. به او گفته‌اند تا این مطلب را در صفحه مجازی‌اش بگذارد.

 

اما موضوع بعدی بحث ممنوع الخروجی تیام قبل از بازی با ذوب آهن است که گفته شد مهاجم سنگالی استقلال  را بسیار ناراحت کرده است و حتی در پست اینستاگرامی خود هم به آن اشاره کرد.


مدیرعامل استقلال در مورد این اتفاق می گوید: حتی قبل از بازی با ذوب‌آهن تیام را ترساندند و گفتند تو ممنوع‌الخروج هستی، در صورتی که او کاملاً پاداشش را دریافت کرده و حتی آپشن‌های مدنظرش را گرفته بود و هیچ مشکلی نداشت.  مالیات او برعهده باشگاه است، اگر ممنوع‌الخروج بود چطور از کشور خارج شد؟ هواداران استقلال نباید فریب این افراد را بخورند که فقط به دنبال این هستند برای استقلال حاشیه درست کنند. من به عنوان مسئول باید حرف بزنم و هواداران باید به صحبت‌های من اطمینان داشته باشند،‌ چرا باید صحبت‌های افرادی را گوش کنند که فقط به دنبال حاشیه‌سازی هستند؟

دیدگاه‌ها