کد خبر : 1527444 | 10 خرداد 1397 ساعت 12:12 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

روز جنجالی دست‌نشان – سپیدرود با درگیری هواداران

نادر دست نشان که به عنوان سرمربی جدید سپیدرود معرفی شده، اولین تمرین تیمش را در شرایطی استارت زد که هواداران عصبانی این تیم خواستار عدم حضورش در محل تمرین شدند.

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان، سرمربی فصل گذشته ملوان بندرانزلی که به تازگی به عنوان سرمربی سپیدرود معرفی شده، تمرینات این تیم را از امروز در استادیوم سردار جنگل استارت زد که با حواشی زیادی همراه بود.

 

این تمرین البته به تست گیری از استعدادهای بومی و جوان اختصاص داشت و با حضور هواداران شور و حال جالب توجه و البته جنجالی به خود گرفته بود. در شرایطی که هنوز کش مکش میان مدیران این باشگاه و علی کریمی وجود دارد، حضور دست نشان روی نیمکت این تیم با استقبال تندی از سوی هواداران مواجه شد و اکنون باید دید در آینده چه اتفاقی برای سرخپوشان محبوب گیلان رخ خواهد داد. علی کریمی طی روزهای اخیر وعده داده با توجه به قراردادی که با سپیدرود دارد و عدم پرداخت مطالباتش، تمرینات این تیم را از هفته آینده در دست خواهد گرفت و باید دید این تصمیم از سوی طرفین با چه پیامدهایی همراه خواهد بود.


نادر دست نشان و تن زاده در شرایطی اولین جلسه تمرینی برای حضور در فصل آینده لیگ برتر را با تست گیری از بازیکنان استارت زدند که از همان ثانیه‌های ابتدایی زیر فشار هواداران قرار داشتند.


دست نشان که از محبوبیت خوبی بین هواداران رشتی برخوردار بود اینبار در شرایطی گام به استادیوم سردار جنگل گذاشت که در همان جلوی در ورودی برخی از هواداران به شدت نسبت به تصمیمش برای قبول هدایت سپیدرود واکنش تند نشان دادند و از او خواستند از تصمیمش منصرف شود. آنها تیم را متعلق به علی کریمی دانسته و درگیری میان طرفین با سر دادن شعارهایی علیه تن زاده به عنوان مالک باشگاه همراه شد.


عکس: احمد کیایی

 

 

 

 

دیدگاه‌ها