کد خبر : 1527981 | 13 خرداد 1397 ساعت 09:41 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرتغال هنوز خیلی کار دارد

فرناندو سانتوس: یک تیم واقعی بودیم!

سانتوس پس از تساوی مقابل بلژیک از بهبود عملکرد خط دفاعی خود ابراز خرسندی کرد.

فرناندو سانتوس: یک تیم واقعی بودیم! 

به گزارش ورزش سه، پس از تساوی بدون گل تیم ملی پرتغال برابر بلژیک، فرناندو سانتوس سر مربی تیم ملی پرتغال در مورد بازی تیمش گفت:واضح است که هنوز کاملا آماده نیستیم و این عادی است، این بازی دوم بود و هنوز وقت داریم، بعضی بازیکنان هنوز به آمادگی بدنی کامل نرسیده اند. هنوز خیلی کار داریم ولی تیم ما امروز به تیم ایده آلی که میخواهیم به جام جهانی ببریم نزدیک تر بود. فکر میکنم امروز یک تیم واقعی بودیم. 

 

او درباره دفاع امروز تیمش گفت: نمیتوانیم دفاع را قسمتی جدا از تیم ببینیم، امروز گلی دریافت نکردیم ولی در بازی با تونس روی یک ضربه ی ایستگاهی و یک ضدحمله گل خوردیم که از دلیل آن ضعف تیمی بود و نه ضعف دفاع. پرتغال خوب دفاع میکند و اگر امروز بلژیک نتوانست موقعیتی ایجاد کند از روی ضعف آن ها نبود بلکه بخاطر دفاع خوب ما بود. گلی دریافت نکردیم و توانستیم موقعیت ایجاد کنیم، به غیر از ۲۰ دقیقه ی اول بازی قابل قبولی انجام دادیم.

 

1306886

 

 در این بازی، پست  یکی از بازیکنان را تغییر دادم ( برناردو سیلوا در این بازی در پستی جدید و پشت سر گونسالو گدش بازی کرد)، همان طور که پیش بینی می شد تیم بلژیک از طرفین زمین به وسیله ی هازارد و مرتنز میتوانست مشکل ساز باشد. در ۲۰ دقیقه ی اول بازی ناهماهنگ بودیم و اجازه دادیم که حریف موقعیت های زیادی ایجاد کند. همچنین برناردو سیلوا و گدش بسیار نزدیک به هم بازی می کردند. زمانی که توپ را به دست می آوردیم راهی برای حمله نداشتیم و حریف میانه ی میدان را در دست داشت.

 

او گفت: پس از دقیقه ی ۲۵ جای جلسون مارتینز و برناردو سیلوا را عوض کردم که تاثیر مثبت داشت. پس از آن توانستیم توپ را حفظ کنیم و موقعیت های خطرناکی ایجاد کنیم. نیمه ی دوم باز هم خوب شروع نکردیم اما در ادامه بازی هم کیفیت خود را از دست داد که در بازی های دوستانه مانند این بازی عادی است.

 

او در انتها اضافه کرد که بلژیک تیم بسیار قدرتمند  و یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی است.

دیدگاه‌ها