کد خبر : 1528140 | 13 خرداد 1397 ساعت 19:19 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

برزیل 2 - 0 کرواسی؛ با نیمار به دنبال ستاره ششم

تیم ملی برزیل موفق شد در دیداری دوستانه با 2 گل کرواسی را مغلوب کند.

برزیل 2 - 0 کرواسی؛ با نیمار به دنبال ستاره ششم

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که با بازگشت و گل دیدنی نیمار لبخند به لب های سلسائو بازگشت، برزیل موفق شد با گل نیمار شماره 10 خود و گل دقایق پایانی فرمینو تیم ملی کرواسی را مغلوب کند.

 

اولین فرصت در دقیقه 9 برای برزیل ایجاد شد اما ویلیان در مقابل دروازه کرواسی قادر به استفاده از موقعیت خوب خود نبود. دقایقی بعد کراماریچ از فاصله ای دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او در اختیار آلیسون قرار گرفت.

 

در ادامه جریان بازی بسیار سرد دنبال شد و هیچیک از 2 تیم قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبودند. در اواسط نیمه اول کوتینیو از فاصله ای دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول کم هیجان با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

1307060

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز اتفاق مهمی روی دروازه ها رخ نداد و مسابقه بیشتر در میانه میدان دنبال شد. اما در ابتدای نیمه دوم، نیمار بعد از مدت ها به میادین بازگشت و به جای فرناندینیو وارد زمین شد تا هواداران سلسائو به روسیه 2018 امیدوار شوند.

 

در دقیقه 58 بهترین موقعیت کرواسی در جریان بازی ایجاد شد اما ضربه سر دیدنی ربیچ با عکس العمل زیبای آلیسون همراه شد تا دروازه برزیل بسته بماند.

 

اما در دقیقه 69 سلسائو به گل دست یافت. روی پاس کوتینیو، نیمار با یک حرکت انفرادی فوق العاده و ضربه ای تماشایی به طاق دروازه کرواسی موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

 

1307056

 

1307057

 

در ادامه باز هم جریان بازی آرام شده و دو تیم با تعویض های فراوان دیگر بازیکنان خود را محک زدند. در دقیقه 85 نیمار می توانست گل دوم را از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر برساند اما شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 93 این بار فرمینو با ضربه چیپ دیدنی در محوطه موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا سلسائو با همان 2 گل کرواسی را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها