کد خبر : 1530802 | 25 خرداد 1397 ساعت 23:57 | 61.7K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی مردم مهمترین انگیزه ما بود

جهانبخش: تا فردا خوشحال خواهیم ماند

هافبک ملی پوش فوتبال ایران خوشحالی مردم ایران را مهمترین انگیزه خود و سایر بازیکنان تیم ملی برای رسیدن به پیروزی دانست.

جهانبخش: تا فردا خوشحال خواهیم ماند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش هافبک ملی پوش فوتبال ایران پس از پیروزی در دیدار ایران برابر مراکش به صحبت پرداخت. او درباره مصدومیت خود در این دیدار گفت: خداراشکر چیز مهمی نیست. از دقیقه هفتاد عضلات دو قلوی پایم گرفته بود که آن هم به دلیل فشار بیش از حد و همین طور استرس این بازی بود. من سعی کردم تا پایان در میدان حضور داشته باشم اما در دقایق پایانی گفتم ریسک نکنم و از زمین بیرون بروم. 


او درباره برد تیم ملی در دیدار امروز گفت: هر چند خیلی ها اعتقاد نداشتند اما ما این اطمینان را داشتیم که می توانیم با حمایت از همدیگر و متحد شدن می توانیم به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم. ما سعی می کنیم از موقعیت های مان به خوبی استفاده کنیم و بعد از آن هم به خوبی دفاع کردیم. دو سه موقعیت بسیار خوب داشتیم که در نهایت از یکی از آنها استفاده کردیم. بهرحال ما می دانستیم مراکشی ها به دلایل اقلیمی و ... بعد از باز شدن دروازه شان عصبی می شوند و همین اتفاق هم افتاد تا ما به هدف مان برسیم. 


آقای گل لیگ هلند درباره احتمال صعود تیم ملی از این گروه گفت: من همیشه دوست دارم که واقع بین باشم. همه ما گفته بودیم که اولین دیدار ما بسیار سخت و مهم است و الان هم با پیروزی در این دیدار مهم می توانیم به صعود از گروه خود امیدوار باشیم. حالا باید به دو بازی بعدی نگاه کنیم تا بهترین شرایط را پیدا کنیم. 


جهانبخش درباره احتمال ترس و همینطور شکست برابر حریفان پیش رو گفت: مسئله ترس نیست. آنها بهترین بازیکنان دنیا هستند که مهارت شان را همه دیدند. بهرحال بازی کردن مقابل آنها سخت است اما تلاش می کنیم تا بتوانیم بهترین اتفاق در بازی های ما با این تیم ها بیفتد. ما هم امشب می توانیم خوشحالی کنیم و از فردا به فکر بازی بعدی باشیم تا بتوانیم به بهترین راه حل برای آن بازی ها دست پیدا کنیم. 


او در پایان گفت: بزرگترین انگیزه ای که در بازی امروز داشتیم این بود که بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. وقتی بعد از بازی با خانواده و دوستانم صحبت کردم و فهمیدم که مردم با خوشحالی به خیابان ها ریختند و وقتی می بینم دلیل این شور و نشاط ما هستیم به شدت خوشحال می شوم.

دیدگاه‌ها